مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دومین گردهمایی با مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان دیدار کرد و دغدغه ها و مشکلات آنها را شنید.
به گزارش صدای جنوب ، مسوول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه در این نشست گفت: روابط عمومی حرفه اش ایجاد تعامل است و در این مدت جایگاه روابط عمومی در استان بیش از گذشته بهبود یافته است.
امیر رضا توفیقی افزود: نیاز است روابط عمومی های استان در انجمن با کانونی همگی عضو باشند تا مشکلات و مسائل آن ها مطرح شود.
وی تاکید کرد: برخی رسانه ها هم با الفاظ ناپسند مدیران را در خبرها خطاب می کنند و برای پیگیری این امور مرجع مرجع مشخصی وجود ندارد.
آموزش حلقه مفقوده در حوزه روابط عمومی ها
مسوول روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد نیز عنوان کرد: چالش اصلی روابط عمومی ها در کهگیلویه و بویراحمد نبود آموزش است.
مصطفی فرخیانی ابراز داشت: ادارات و روابط عمومی ها به سمت الکترونیکی و دیجیتالی شدن باید پیش روند.
وی بیان کرد: آموزش روابط عمومی ها باید در اولویت قرار گیرد.
همایش روابط عمومی ها بار علمی داشته باشد
مسوول روابط عمومی برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: چیز جدیدی در گردهمایی مدیران روابط عمومی وجود نداشت و می طلبد این همایش ها بار علمی بیشتری داشته باشند.
محمدی افزود: انتقاد از رسانه ها کاری را به پیش نمی برد.
سختی شرایط کار روابط عمومی در نظر گرفته شود
مسوول روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تعداد کارشناس روابط عمومی ها در یک اداره کم و حجم کار زیاد است و در استخدامی ها برای جذب تعداد بیشتر آن ها جایگاهی وجود ندارند.
محمدزاده ابراز داشت: این مهم از سوی استاندار پیگیری شود تا جایگاه روابط عمومی ها بهتر دیده شود.
جلسه مشترک خبرنگاران و روابط عمومی ها برگزار شود
مسوول روابط عمومی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: نشستی مشترک میان رسانه ها و روابط عمومی ها برگزار شود تا خط مشی مشخصی میان آن ها تعیین شود.
علی اکبر پاک ابراز داشت: روابط عمومی ها با توجه به در پیش بودن بهمن ماه و افتتاح طرح های دولت به کمک همه جانبه رسانه ها نیاز دارند.
تمامی پیشنهاد ها در گردهمایی روابط عمومی ها تکراری بود
مسوول روابط عمومی بیمه ایران گفت: تمامی پیشنهاد ها در گردهمایی روابط عمومی ها تکراری بود و چیز جدیدی برای ارائه نبود.
راحله حمیدی نیا ادامه داد: مدیران روابط عمومی راهکار برای ارتقای جایگاه شان بدهند تا خروجی این جلسات ثمر بخش باشد.