پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 دی 1400 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 112445

تشکیل کمیته‌های ستاد دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

به گزارش  صدای جنوب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان از تشکیل کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد با هدف تبیین دست آورد‌های ۴۳ ساله انقلاب اسلامی خبر داد.
حجت‌الاسلام سید جواد خاضع گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بنیان‌گذار انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و فرصتی برای حرکت بهتر در مسیر انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.
حجت‌الاسلام خاضع افزود: این ایام فرصت مناسبی برای بازخوانی و تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی و خودارزیابی برای ما مدیران و مسئولان است تا عملکردمان را ارزیابی کرده و بدانیم چگونه به وظایف و مسئولیت‌های سنگینی که در قبال انقلاب، نظام، امام، مردم و شهدا داریم عمل کرده‌ایم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دهه فجر دهه قدرت‌نمایی ملت ایران است و باید به همه دنیا نشان دهیم که ملت ایران با وجود همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن و همچنین برخی سوءمدیریت‌های گذشته همچنان پای آرمان‌های انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری و باور‌های دینی خود ایستاده‌اند.
خاضع با بیان اینکه در ۲۲  بهمن امسال مقابل چشمان نظام سلطه و استکبار رزمایش مقتدرانه مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی ایران را باشکوهتر از سال‌های گذشته برگزار خواهیم کرد ادامه داد: مردم آگاه و فهیم جمهوری اسلامی ایران با حضور پر شور خود در روز ۲۲ بهمن بار دیگر دشمن را مأیوس خواهند کرد و او را مجبور می‌کنند تا در محاسبات خود تجدیدنظر کرده و از مواضع زورگویانه و قلدرمآبانه خود عقب‌نشینی کند و این مهم با فراهم‌سازی زمینه مشارکت همه دلسوزان و دلدادگان انقلاب اسلامی در سراسر کشور میسر خواهد شد.
وی با اعلام تشکیل کمیته‌های ۲۴ گانه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاوه بر ستاد‌های استانی باید ستاد‌های شهرستانی و همچنین در روستا‌های پرجمعیت نیز ستاد‌های دهه فجر فعال شود و کارگروه‌های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی ایده‌های نو و خلاقانه به خصوص برای جوان و بانوان فراهم شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم و خود مردم را پای کار بیاوریم تا بر سر در خانه‌ها و کوچه‌هایشان پرچم‌های مناسب بزنند و فضاسازی و تبلیغات محیطی میادین خیابان‌ها نیز وظیفه شهرداری و سایر دستگاه‌ها است.
حجت‌الاسلام خاضع با بیان اینکه باید برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب به نسل‌های بعد از انقلاب برنامه‌های متناسب با کودکان و نوجوان طراحی و اجرا کنیم اضافه کرد: انتظار می‌رود کمیته‌های ۲۴ گانه در اسرع وقت جلسات خود را برای انجام وظایف و برنامه‌های خود برگزار کنند.
وی با اشاره به اینکه مجموعه‌ای از اهداف، شرح وظایف و ترکیب کمیته‌ها را به صورت پیشنهادی برای مسئولان کمیته‌ها ارسال شده  تا بتوانند این برنامه‌ها را با توجه به توانایی خود گسترش دهند ادامه داد: تلاش کنیم تا نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع‌تر و بهتری را برای بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی‌ارائه دهیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسئولان کمیته‌ها در اسرع وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برنامه‌های خود را به دبیرخانه مراسم ستاد بزرگداشت دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات ارسال کنند.
خاضع ادامه داد: برنامه اصلی کمیته‌های ستاد دهه فجر باید بر خلاف دشمنان انقلاب که هدف اصلی‌شان ایجاد یاس و ناامیدی است، امیدآفرینی باشد و ما باید خدمات انقلاب را به صورت واقعی و بر اساس مستندات برجسته‌سازی کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت