پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 بهمن 1400 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 112922

برخورداری ۹۹ درصد از روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد از برق پایدار

۹۹ درصد از روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد از برق پایدار برخوردار هستند.

به گزارش صدای جنوب  مدیر عامل شرکت توزیع برق این استان گفت: با تلاش‌های انجام شده و اجرای طرح‌های برق رسانی ۹۹ درصد از روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد از برق پایدار برخوردار هستند.
جمال معتمدی زاده افزود: برق رسانی به برخی از روستا‌های کم جمعیت در استان نیز که به تازگی کددار شدند در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
معتمدی زاده با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و تلاش‌های جهادی، همه روستا‌های بالای ۱۰ خانوار در کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق بهره‌مند هستند، اضافه کرد: هم اکنون طرح بزرگ احداث خط دومداره قلعه رئیسی و دیشموک از ایستگاه سرپری دهدشت تا قلعه رئیسی با طول شبکه ۶۰ کیلومتر در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه اعتبار این طرح برق رسانی مهم جزء طرح‌های سفر ریاست جمهوری و از طریق ماده ۵۶ تامین تسهیلات شده است، ادامه داد: با اجرا و بهره برداری از این طرح برق رسانی ضمن ایجاد برق پایدار در بخش‌های چاروسا و دیشموک و جلوگیری از نوسات برق و کاهش خاموشی‌ها ، روستا‌های کم جمعیت در مسیر اجرای این طرح نیز برق رسانی می‌شوند.
مدیر عامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تسهیلات این طرح برق رسانی بزرگ تاکنون تخصیص داده نشده است گفت: این در حالی است که با استفاده از منابع داخلی شرکت برق استان تاکنون ۲۰ کیلومتر از طول شبکه ۶۰ کیلومتری طرح بزرگ برق رسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک با ۲۰ درصد پیشرفت کاری در دست اجرا است.
مدیر عامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  ۲۵۰ طرح اصلاح و بهینه سازی، کاهش تلفات برق در روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار بیش از  هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال در دست اجرا است، افزود: هدف از اجرای این طرح اصلاح و بهینه سازی، رفع ضعف ولتاژ، کاهش تلفات و تکمیل روشنایی در روستا‌های این استان است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت