پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 بهمن 1400 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 113026

برخورد قاطع و بازدارنده با مخلان نظم و امنیت جامعه

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد؛ با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۶۴ نفر از مخلان نظم و امنیت در یاسوج دستگیر شدند.

به گزارش صدای جنوب  سردار کیقباد مصطفایی باتشریح کشفیات و اقدامات انجام شده در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر یاسوج گفت: این طرح را با هدف نا امن کردن جامعه برای هنجار شکنان در مرکز استان و شهرستان‌ها ادامه می‌دهیم و نشان خواهیم داد که استان کهگیلویه و بویراحمد جایی برای عرض اندام و قدرت نمایی افراد هنجارشکن نیست.
وی با بیان اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بویراحمد با همکاری دستگاه مقتدر قضائی استان اجرا شد افزود: اجرای این طرح بر اساس نیاز و مطالبات شهروندان بوده و پلیس هم بر اساس رسالت و وظیفه‌ای که بر عهده دارد این طرح را به مدت تا رسیدن به هدف اجرا می کند که خوشبختانه رضایتمندی ویژه مردم را در پی داشت.
سردار مصطفایی اضافه کرد: همکاران مجموعه فرماندهی انتظامی استان توانستند، احساس امنیت شهروندان را ارتقاء بخشیده و افراد هنجارشکن را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهند.
وی با بیان اینکه در این طرح بیش از هزار و ۸۵۰ مورد تذکر به افراد متخلف داده شده ادامه داد: ۶۴ نفر از افرادی که هنجارشکن بودند دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند و همچنین ۸۸ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این طرح بیش از ۱۰۰ قبضه سلاح سرد اعم از چاقو، قمه و شمشیر که صرفا برای انجام امور جنایی و خشن کاربرد دارند، و همچنین چند قبضه اسلحه گرم نیز از متهمان و افراد اراذل و اوباش کشف و ضبط شد.
سردار مصطفایی با اشاره به اینکه این طرح بازتاب و اثرات بسیار مطلوبی در سطح جامعه داشته، افزود: با اجرای این طرح نظارت خاصی بر کافی شاپ ها، رستوران‌ها و مراکز این چنینی داشتیم که در این رابطه ۲۱ صنف متخلف با هماهنگی مقامات قضائی پلمب و افراد متخلف هم تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت