پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 بهمن 1400 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 114657

پیام تبریک فرماندارچرام به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع)و روز پدر

پیام تبریک فرماندار چرام به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی( ع)و روز پدر صدای جنوب؛ سید عبدالرحمان توفیقیان در پیامی میلاد حضرت علی(ع) وروز پدر را به تمامی پدران و مردم شریف شهرستان چرام تبریک گفت: متن پیام به شرح ذیل است: ۱۳رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که ولادتش در کعبه […]

پیام تبریک فرماندار چرام به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی( ع)و روز پدر

صدای جنوب؛

سید عبدالرحمان توفیقیان در پیامی میلاد حضرت علی(ع) وروز پدر را به تمامی پدران و مردم شریف شهرستان چرام تبریک گفت:
متن پیام به شرح ذیل است:

۱۳رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجدبود . امام علی(ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتارو رفتار و منش خویش، دلهای تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.
بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن ، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

اینجانب سالروز ولادت امیرمؤمنان حضرت علی(ع)، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت و حقیقت که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به عموم آزادمردان جهان، مردم شریف شهرستان چرام و خصوصاً پدران معظم شهیدان گرانقدر و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امید است با استعانت ازخداوند منان،جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش وسیرت زندگانی حضرت علی(ع) وائمه اطهار(ع) وتحت زعامت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و درخدمتگزاری به محرومان ومستضعفان موفق ومؤید باشند.

سید عبدالرحمان توفیقیان /فرماندارچرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت