پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 بهمن 1400 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 114900

امام جمعه سوق:

سینمای تراز انقلاب پرچمدار جنگ روایت هاست

مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه سوق برگزار شد.

صدای جنوب: 

حجت الاسلام کیانی اصل گفت: امروز ، رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را یک واجب فوری مطرح کردندو الگوی عملی برای جهاد تبیین ، داشتن نقشه کلانی که برآمده از اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: اقتصاد لیبرالی و نقش مردم و مسئولان هم در آن مشخص است ؛ هم هویت بخش است و هم انسجام درونی در جامعه ایجاد می کند.
کیانی اصل ادامه داد: در جامعه مطلوب اسلام ، همه افراد وقتی مشغول انجام بخش کوچکی از نقشه هستند ، از کلان نقشه هم مطلع اند و می دانند چه اثری دارند.
خطیب جمعه سوق افزود: این الگوی تبیین هاست که اثر گذار است و می تواند یک الگوی عملی برای فرماندهان قرارگاه تبیین در پایگاه های نماز جمعه گردد.
حجت الاسلام کیانی اصل گفت: امروز ، دشمن با فشار اقتصادی و عملیات رسانه ای و لجن پراکنی ، مردم ایران را هدف قرار داده که با تلاش و تولید داخلی و خنثی سازی تحریم می توانیم لجن پراکنی دشمن را خنثی
کنیم.
کیانی اصل بیان داشت: نباید بگذاریم که مشکلات و نقدهایی که وجود دارد ، دستاورد های کشور را بپوشاند.
امام جمعه سوق بااشاره به بیانات رهبرمعطم انقلاب در دبدار مردم آذربایجان گفت: کسانی که دم از تسلیم در برابر آمریکا می زنند انقلابی نیستند و نمی توانند دم از انقلاب بزنند و به اهداف انقلاب پایبند باشند.
کیانی اصل به موضوع حضور صهیونیستها در وین نیز اشاره کرد وگفت: آمریکا و سه کشور اروپایی و به خصوص رژیم درمانده صهیونیستی ، باید بدانند که اجرای
نمایش های مختلف و بازیگری های رنگارنگ با تعویض مهره ها و تغییر سناریوها سودی
ندارد و انقلاب اسلامی دست آنها را خوانده است و شرایط هرگز به گذشته بر نخواهد گشت.
*سینمای تراز انقلاب پرچمدار جنگ روایت ها ست.*
وی افزود: سینمای آینده انقلاب باید پرچمدار روایت درست و صحیح و روایت اول و فراگیر در میدان جنگ روایت ها باشد ؛ حرکت در این میدان یک نگاه راهبردی و کلان را می طلبد.
وی بابیان اینکه فیلم های جشنواره دهه فجر که نقش مضامین ملی و انقلابی در آن پررنگ بود و استقبال مخاطبان ایرانی و خارجی از فیلمهای انقلاب و دفاع مقدس نشان میدهد که اگر روایت
مفاخر اسلامی و ملی به درستی انجام شود ، می تواند تبدیل به مزیت نسبی سینمای ایران گردد.
خطیب جمعه سوق گفت: فیلم سینمایی موقعیت مهدی که برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره شد ، در ارتباط با زندگی شهیدان حمید و مهدی باکری است.
حجت الاسلام کیانی اصل ادامه داد:به حمدالله مطالبه گری در نماز جمعه در ارتباط با وصیت نامه شهید طیب جواب داد و
مسئولان پای کار آمدند و کلنگ بهسازی جاده ارتباطی زیارتگاه شهید طیب و همچنین کلنگ پل ارتباطی شهید طیب زده شد.
وی گفت: لحظه کلنگ زنی این طرح زیباترین لحظه برای من در بین کلنگ زنی های سابق بود.
کیانی اصل تصریح کرد: از مسئولان عزیز ، در راس استاندار محترم و معاونت عمرانی استاندار ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران و مدیر کل راهداری استان،مدیران شهرستان و بخشدار سوق کمال تقدیر و تشکر را داریم و انتظار داریم که نظارت و پیگیری شود که در اسرع وقت افتتاح و به بهره برداری برسد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت