پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 اسفند 1400 ساعت 06:12:: شناسه خبر: 115617

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه:ظلم هشت ساله اداره کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در حق مدارس

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت: در هشت ساله گذشته اداره کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در حق مدارس کهگیلویه ظلم کرده است.   به مناسبت هفته امور تربیتی، مدیر آموزش و پرورش دهدشت به همراه معاونین این اداره با امام جمعه دهدشت دیدار کردند. حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این دیدار […]

 

به مناسبت هفته امور تربیتی، مدیر آموزش و پرورش دهدشت به همراه معاونین این اداره با امام جمعه دهدشت دیدار کردند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این دیدار نقش آموزش و پرورش در امور تربیتی را بی‌بدیل و اساسی خواند و اظهار کرد: این تکلیف فقط به عهده آموزش و پرورش نیست، خانواده‌ها باید مشارکت پیدا کنند و معلم یک الگوست.

امام جمعه دهدشت مهم‌ترین و تاثیرگذارترین تربیت را تربیت رفتاری عنوان و تصریح کرد: آموزش و پرورش و حوزه علمیه دو نهاد مهم تربیتی جامعه هستند و با تلاش در این راستا، زمینه رشد تربیتی در جامعه را بیشتر کنند.

وی با توجه به برخی آسیب‌های فضای مجازی، خواستار بروز شدن و مطالعه بیشتر مسئولان فرهنگی شد.

سید فضل‌الله گنجی‌پور نیز در این دیدار جمعیت دانش آموزش شهرستان کهگیلویه را بالای ۲۰هزار نفر عنوان و تصریح کرد: ۱۰هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و بیش از ۹هزار در مقطع متوسطه هستند.

رییس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه افزود: واکسیناسیون در حوزه فرهنگیان و دانش آموزان به نحو مطلوب انجام شده و در این زمینه مشکلی نداریم.

ظلم هشت ساله اداره کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در حق مدارس کهگیلویه

وی از کارگاه توانمندی نیروهای پرورشی، فعال کردن دارالقرآن در زمینه ترویج فرهنگی، برگزاری مسابقات قرآنی، نهج‌البلاغه و کتابخوانی، اعزام روحانیون به مدارس جهت امورات فرهنگی و اجرای طرح مهدویت به عنوان برخی کارهای انجام شده آموزش و پرورش در حوزه فرهنگی و تربیتی نام برد.

هم‌چنین محمدحسین جمشیدی در این دیدار افزود: در بُعد آموزشی پنج هدف را در آموزش و پرورش دنبال کردیم که به نقطه مطلوب برسانیم.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش دهدشت یکی از این اهداف را جشنواره نوجوانان خوارزمی عنوان و بیان کرد: دانش‌آموزان دهدشتی با کسب مقام در سطح استان ثابت کردند که در این زمینه حرف برای گفتن دارند و امسال نوع نگاهمان در سطح کشوری است و امیدواریم بتوانیم مقام‌های خوب کسب کنیم.

وی اجرای جشنواره ققنوس با همکاری اداره ارشاد، کسب مقام اول در بحث پژوهش در بین ۱۳منطقه و توزان رشته‌ای را از دیگر اهداف موفق حوزه آموزش و تربیتی آموزش و پرورش عنوان کرد.

جمشیدی با توجه به روحیه مطالبه‌گری امام جمعه دهدشت، بی‌توجهی اداره کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تجهیز کردن مدارس کهگیلویه را یادآور شد و گفت: این اداره کل تنها در اختیار یک منطقه خاص است و در یک شهرستان ۱۸۰ سیستم سرمایشی به مدارس داده و این درحالیست تنها ۱۸ سیستم سرمایشی به شهرستان کهگیلویه اختصاص دادند.

وی خواستار بازدید میدانی امام جمعه دهدشت از وضعیت فیزیکی مدارس شهرستان کهگیلویه شد و گفت: ظلم بسیاری در هشت سال گذشته به مدارس شهرستان شده است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت