پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اسفند 1400 ساعت 00:12:: شناسه خبر: 116115

پیام تبریک رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان لنده بمناسبت روز شهدا و تأسیس بنیاد شهید

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده در پیامی روز شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را تبریک گفتند.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده در پیامی روز شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را تبریک گفتند.

متن پیام

*بسم الله الرحمن الرحیم*
*وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ* «آیه شریفه ۱۶۹سوره آل عمران»

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

مارا چه رسد که با این قلم های شکسته و بیان های نارسا در وصف *شهیدان ،جانبازان و مفقودان ، اسیرانی* که در جهاد فی سبیل الله جان خود را فدا کرده اند و یاسلامت خویش را از دست داده اند ، مطلبی نوشته یاسخنی بگوییم زبان و بیان ما عاجز از ترسیم مقام بلند پایه عزیزانی است که برای اعتلای کلمه حق ودفاع از اسلام وکشور اسلامی جانبازی نمودند«امام خمینی»
عزت سر افرازی وشکوهمندی انقلاب اسلامی مرهون از جان گذشتگی جان فشانی شهدا است که در راه دفاع از میهن اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و با حضور درجنگ تحمیلی وتحمل سختی ها و دشواریها در برابر تجاوز خودخواهی های دشمنان ایستادند و از مرز و بوم و کشورمان دفاع کردند.
*۲۲ اسفند ماه سالروز صدور فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیادشهید انقلاب اسلامی می باشد* و نامگذاری این روز به عنوان روز بزرگداشت شهدا برای مردم ایران فرصتی است مغتنم که سال جدید را با یک بیعت مجدد با شهدای ایران اسلامی آغاز کنند تا در شروع هر سال بیش از گذشته حافظان شایسته ارزشهای اسلامی و آرمانهای امام و شهدا باشند و با تلاش مضاعف در راستای ترویج فرهنگ غنی و ایثار و شهادت و شناخت و کسب معرفت از آنان گامهای استوارتری را بردارند.
حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی و پیشرفتها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدای گرانقدر انقلاب است . شهدایی که با خون خویش عزت ، آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.
*اینجانب فرا رسیدن ۲۲اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام (ره )* را محضر تمام مردم شریف اسلامی بالاخص *جامعه بزرگ ایثارگری و خادمان بزرگوار خانواده های معزز شهدا و ایثارگران* تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم همه ما در تداوم راه متعالی شهدای عزیز ، پاسداری حقیقی از خون شهیدان ، ترویج فرهنگ غنی ایثارو شهادت ، بیش از پیش موفق و موید باشیم .
*جهانشیر افراخته*
*رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران لنده*

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت