پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 فروردین 1401 ساعت 16:01:: شناسه خبر: 117700

توضیحات معاون وزیر راه و شهرسازی درباره حواشی مراسم افتتاح مسکن ملی شیروان

معاون وزیر راه درباره مراسم افتتاح مسکن ملی شیروان که با حواشی روبرو شد توضیحاتی را ارائه کرد.

صدای جنوب:

در روزهای گذشته، با حضور استاندار خراسان‌شمالی و معاون وزیر راه و شهرسازی کلنگ ساخت ۲ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیروان و هم‌زمان ده هزار واحد در کل استان به زمین زده شد.

 

در این مراسم که در شیروان برگزار شد، امام‌جمعه   شیروان نسبت به صحبت‌های سید فرزاد نجات نیا، معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی در خصوص نهار و همچنین هدیه سفر کربلا به خانواده‌های دو نفر از اشخاصی که در مراسم استقبال، خوش امد گفته بودند انتقاداتی را بیان کرد.

 

در همین خصوص سید فرزاد نجات نیا، معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی در  در خصوص این حواشی اظهار کرد: صحبت در خصوص نهار، یک موضوع خارج از جلسه و صرفاً یک مزاح مابین بنده و استاندار محترم در خارج از جلسه رسمی بود که به‌احتمال‌زیاد، برخی از حاضرین دچار سوءبرداشت شده است.

 

وی در خصوص هدیه سفر کربلا نیز گفت: در حال حاضر با توجه به همکاری با خیرین مختلفی که دارم، این اجازه به بنده داده‌شده که درصورتی‌که خانواده‌ای توفیق سفر به عتبات را نداشته‌اند، از طرف آن‌ها قول سفر را به این خانواده‌ها بدهم.

 

معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی افزود: هزینه سفر به عتبات خانواده‌ای شیروانی نیز که تابه‌حال توفیق تشرف نداشتند از طریق موسسه خیریه که چندین سال است توفیق خدمت در آن رادارم تأمین می‌شود و قطعاً از منابع دولتی نیست.

توضیحات صدای جنوب/پایگاه خبری صدای جنوب که از دیرباز عملکرد سیدفرزادنجات نیا را رصد می کند ضمن احترام به حایگاه امام جمعه محترم شیروان، بر ساده زیستی و مردمی بودن معاون پارلمانی وزیرراه وشهرسازی تاکید می کند و این پایگاه خبری در زمینه کمک های مردمی ایشان و اقدامات انسان دوستانه وی بویژه بهادادن به خانواده های کمتربرخوردار تاکنون گزارش های متعددی منتشر نموده است،.

امیداست ائمه محترم جمعه با توجه به حساسیت جامعه و سوء استفاده بیگانگان در بیان برخی موضوعات همه جوانب را سنجیده و مسئولان دولت مردمی آیت الله رئیسی را یاری نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت