پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 دی 1395 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 11775

در خطبه های نماز جمعه مطرح شد:

انتقاد امام جمعه سرفاریاب از جهادکشاورزی و سازمان راهداری

پژمان گفت: متاسفانه سال‌ها قبل زمین‌های مردم را با هدف آبرسانی لوله‌کشی کردند و الان پس از چند سال نه تنها آبی نیامد بلکه همان تجهیزات نیز تخریب شده‌اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه سرفاریاب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سرفاریاب گفت:خداوند در آیه ۱۵۴ سوره بقره می‌فرماید آنان که در راه خدا کشته شدند در عالم برزخ زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

به گزارش صدای جنوب،حجت‌الاسلام فرج الله پژمان، عالم برزخ را مابین دنیا و آخرت بیان کرد و‌ افزود: کیفیت این عالم را فقط خداوند می‌داند.

پژمان عالم برزخ را محل سوال و بازخواست دانست و گفت: در این عالم در مورد عقاید، اموال و طریقه صرف آن سوال و  ائمه شهادت می‌دهند.

امام جمعه سرفاریاب افزود: ما باید برای رفتن به عالم برزخ آماده شویم و ضمن آمادگی با برنامه وارد آن شویم.

خطیب جمعه سرفاریاب به شهادت نواب صفوی، طهماسبی، برادران واحدی و ذوالقدر از فداییان اسلام در سال ۱۳۳۴ اشاره کرد و گفت: این عزیزان در آن دوران تاریک شجاعانه برای ترسیم حکومت اسلامی فعالیت داشتند و در نهایت جان خود را بر سر این راه گذاشتند.

امام جمعه سرفاریاب رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را ناگهانی و مصیبتی سخت دانست که موجب ناراحتی تمامی ملت ایران شد.

وی به ۵۹ سال رفاقت آیت‌الله هاشمی با مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: مرحوم هاشمی در تمامی دوران انقلاب یار امام و رهبری بود و هیچگاه از این دو بزرگوار فاصله نگرفت.

حجت‌الاسلام پژمان تصریح کرد: خناسان دنبال فتنه‌انگیزی هستند و مردم باید هوشیار باشند و می‌خواهند حتی پس از رحلت ایشان آن مرحوم را به نفع خودشان مصادره کنند.

امام جمعه سرفاریاب به پیام امام خامنه‌ای در پی ارتحال آیت‌الله هاشمی اشاره کرد و گفت: در پیام مقام معظم رهبری آمده است که هاشمی نمونه کم نظیری از نسل اول انقلاب بوده است و وسوسه خناسان نتوانست کاری کند که  هاشمی را از انقلاب جدا کند.

وی هم چنین به مشکلات سرفاریاب اشاره و تأکید کرد: مسؤولان کشاورزی استان در بهبود وضعیت کشاورزی اقدام کنند و جلوی خسارت بیشتر کشاورزان را با آبرسانی به زمین‌ها بگیرند.

پژمان گفت: متاسفانه سال‌ها قبل زمین‌های مردم را با هدف آبرسانی لوله‌کشی کردند و الان پس از چند سال نه تنها آبی نیامد بلکه همان تجهیزات نیز تخریب شده‌اند.

امام جمعه سرفاریاب همچنین از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای خواست تا در زمینه جاده تنگ پیرزال سرفاریاب یاسوج اقدام عاجلی کنند و از مشکلات مردم در این زمینه بکاهند.

وی تصریح کرد:بارها از این تریبون در مورد این جاده پرترافیک و مشکلات آن گفته ایم ولی تاکنون اقدام تاثیر گذاری نشده است.

وی گفت:مردم در عبور و مرور مشکلات زیادی دارند و نیازست که مسئولان برای همیشه فکری اساسی کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت