پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 فروردین 1401 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 118026

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

برگزاری ۴هزار و ۳۷۳ جلسه دادرسی الکترونیکی در زندان های استان 

منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری ۴هزارو۳۷۳ جلسه دادرسی الکترونیکی در زندان های استان خبرداد.

صدای جنوب:

منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری ۴۳۷۳ جلسه دادرسی الکترونیکی در زندان های استان در سال گذشته خبر داد.

مدیر کل زندان های استان با اشاره به سیاست‌های قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی، الکترونیکی کردن فرایند دادرسی‌ها و استفاده از فناوری‌های نوین برای اجرای عدالت را راه اندازی مراکز دادرسی الکترونیکی در سطح زندان ها عنوان کرد و افزود:با ایجاد و راه اندازی سامانه ی ویژه دادرسی الکترونیکی، در زندان های استان ۸۸ درصد از مراجعات به دادگاهها کاهش یافته است.

وی هدف از راه‌اندازی این سامانه‌ها در داخل زندان ها را تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و تسهیل ارتباط با زندان و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بدرقه عنوان کرد و افزود: با راه اندازی این سازمانه نیاز به انتقال زندانی به خارج از زندان نیست و با رعایت کامل مقررات و امنیت، دادرسی الکترونیکی انجام می‌شود .

بیژنی با تقدیر از مشارکت خوب مراجع قضایی و دادگستری های استان افزود: با همکاری و تعامل خوب رئیس کل دادگستری و دادستان های استان دادرسی های الکترونیکی در سطح زندان های دهدشت، گچساران و مرکزی راه اندازی شده که در سال گذشته ۴۳۷۳ جلسه دادرسی در این مراکز از طریق ارتباط تصویری با مراجع قضایی برگزار و زمینه رسیدگی قضایی صورت گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت