پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اردیبهشت 1401 ساعت 10:02:: شناسه خبر: 119483

هفته بزرگداشت مقام معلم فرصتی برای تکریم علم و جایگاه معلم است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته معلم در این استان را تشریح کرد

به گزارش  صدای جنوب  از یاسوح نشست مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با خبرنگاران در خصوص نحوه برگزاری هفته معلم برگزار شد.

در این نشست عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در هفته معلم بیش از ۱۵۰ برنامه در کل استان برگزار خواهیم کرد که در همین خصوص برگزاری مراسم تقدیر از معلمان و پیشکسوتان را در ۱۴ منطقه آموزش و پرورش استان خواهیم داشت.

این مسئول در ادامه به برنامه‌های هفته معلم در استان اشاره کرد و گفت: تقدیر از ۳۰ نفر دبیر آموزگار راهبر آموزشی و معلمان را در تاریخ ۱۷ اردیبهشت با حضور مسئولان استانی خواهیم داشت.

عزت خواه به سایر برنامه ها در این هفته اشاره کرد و گفت: تقدیر از ۶۹ معلم جلوه های استانی و شهرستانی و ۳۰ نفر از مدیران و آموزگاران مدارس غیردولتی و ۹۰ نفر از معلمان و راهبران و مشاوران را در سراسر استان داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی تجلیل از پیشکسوتان و برنامه کوهنوردی از دیگر برنامه‌های هفته معلم در استان خواهد بود که آغازین این برنامه‌ها با غبارروبی گلزار شهدا است.

وی با یادی از معلم نمونه مرحوم سید حمدالله خواهش نیک گفت: او به حق انسان و معلمی نیک بود که در عرصه های مختلف از جمله خبرنگاری و معلمی خدمات فراوانی داشت

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت