پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 خرداد 1401 ساعت 23:03:: شناسه خبر: 122081

اهانت پیج ضد انقلابی به امام جمعه قلعه‌رئیسی/ عبودی: مردم استقبال بی‌نظیری از امام جمعه قلعه‌رئیسی خواهند کرد

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیج ضد انقلابی به امام جمعه قلعه‌رئیسی اهانت کرد.

به گزارش  صدای جنوب ، در پی توهین یکی از پیج‌های ضد انقلاب به امام جمعه قلعه رئیسی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام حمایت قاطع از امام جمعه قلعه رئیسی اظهار کرد: در روزهای اخیر یک پیج وابسته به ضد انقلاب و گروه رجوی مطلبی را علیه امام جمعه چاروسا درج کرده بود که مطلبی بسیار زننده و زشت و توهین آمیز بود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت: در این پیج ضد انقلابی مدعی شده بودند که امام جمعه محترم قلعه رئیسی متواری شده در حالی که این روحانی وارسته در کربلای معلا بوده ظرف امروز و فردا به میهن اسلامی باز خواهد گشت.

وی با بیان اینکه این گونه توهین ها و اتهامات در پیج های ضد انقلابی به شخصیت های انقلابی و ارزشی فراوان بوده یادآور شد: چنین مطلبی نشان دهنده اوج خصومت با این روحانی انقلابی است و در سال های اخیر علیه روحانیت و مسئولان انقلابی چنین توهین‌هایی روا داشته شده است.

عبودی در ادامه با بیان اینکه مردم شریف بخش چاروسا با شنیدن چنین توهینی به امام جمعه آن منطقه موضع صریح و انقلابی داشته اند گفت: اکنون وضعیت استوری مردم انقلابی چاروسا را که نگاه کنید همگی نشان دهنده حمایت قاطع از این امام جمعه انقلابی است که خدمات بسیار زیادی در طول دوره امامت جمعه خود در این بخش داشته است.

وی با بیان اینکه به همین دلیل از سوی مردم مومن انقلابی و با بصیرت چاروسا مراسم استقبال خودجوش از امام جمعه این شهر پس از بازگشت از سفر کربلای معلا صورت خواهد گرفت گفت: دشمنان قسم خورده و منافقین طی روزهای آینده خواهند دید که مردم چه استقبال بی نظیر از امام جمعه انقلابی خود خواهند داشت.

این مسئول گفت: امام جمعه ای که همواره در خط امام و رهبری بوده و خود را وقف انقلاب و مردم کرده است.

وی با بیان حمایت قاطع شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان از امام جمعه چاروسا گفت: در کنار مردم مسئولان نیز حمایت قاطع از امام جمعه شریف چاروسا کرده‌اند تا این گونه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان، گروهک‌ها و منافقین ضد انقلاب باشد که هر از گاهی مدیران دلسوز، انقلابی و پاکدست را مورد هجمه قرار می‌دهند.

 

منبع فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت