پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 خرداد 1401 ساعت 09:03:: شناسه خبر: 122188

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: اولویت در پروژه مهر تامین کلاس درس است 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولویت اصلی و مهم آموزش و پرورش این استان در پروژه مهر (بازگشایی مدارس) سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ تأمین کلاس درس برای دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی استان در مناطق شهری و روستایی است.

حسنعلی عزتخواه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اناظهار داشت: هر سال قبل از آغاز مهرماه اقدام هایی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان های کشور به منظور آماده ‌سازی و بازگشایی مدارس با عنوان پروژه مهر انجام می ‌شود.

وی افزود: سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ با توجه به حضوری شدن کلاس های درس در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا باید پروژه مهر با دقت عمل بیشتری در این استان اجرا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شورای پروژه مهر این استان دارای چند کارگروه زیرمجموعه است که بر اساس شرح وظایف تعیین شده فعالیت می‌ کنند.

عزتخواه عنوان کرد: این کارگروه ها شامل ساماندهی نیروهای انسانی، نام نویسی دانش آموزان، انتصاب مدیران مدارس، تعمیر و تجهیز مدارس، تبلیغات و اطلاع رسانی، تأیید صلاحیت و نظارت و ارزیابی است.

وی ابراز داشت: هدف اصلی از اجرای پروژه مهر در کشور و کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی مدارس شاداب و ساختن مهرماه با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی هر سال است.

بیش از ۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت