پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 تیر 1401 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 122944

 فوت ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد فوت ناشی از کرونا نداشتیم، اعلام کرد: براساس آمار منتشرشده طی ۴۰ روز گذشته در استان تنها یک بیمار بر اثر کرونا جان خود را از دست داده است.

صدای جنوب:

به گزارش صدای جنوب به نقل از امیددنا،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد فوت ناشی از کرونا نداشتیم، اعلام کرد: براساس آمار منتشرشده طی ۴۰ روز گذشته در استان تنها یک بیمار بر اثر کرونا جان خود را از دست داده است.

 دکتر محمد غلام نژاد تصریح کرد: هم اکنون۱۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که یک نفر مبتلای قطعی و یک نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر غلام نژاد با اشاره به اینکه شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد همچنان یک هزار و ۱۳۲ نفر است اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹در کهگیلویه و بویراحمد ۹۶هزار و ۶۹۹ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه از۲۷ نمونه پی سی آر و رپید تست دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته موارد مثبتی گزارش نشده است،اعلام کرد:خوشبختانه از هفته گذشته تاکنون هیچ بیمار کرونایی شناسایی نشده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا در استان گفت: خوشبختانه همه شهرستان های استان در وضعیت آبی هستند که شایسته است از همکاری و همراهی بسیار خوب مردم شریف استان و مسئولین محترم و رسانه های جمعی اعم از مکتوب ،چند رسانه ای و صدا و سیما که در این اپیدمی همراه مجموعه بهداشت و درمان بودند، کمال قدردانی نماییم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت