پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 تیر 1401 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 123119

بازدید رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان منابع طبیعی کشور از جنگل های بلوط شهرستان کهگیلویه و مکان های آلوده به آفات

    دکتر عباسعلی نوبخت رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برای بررسی وضعیت جنگل های زاگرس وآفت برگ خوار درختان بلوط صبح امروز به استان کهگیلویه و بویر احمد سفر کرد.     به گزارش صدای جنوب،دکتر نوبخت در بدو ورود با کمیته های تخصصی استان جلسه هم اندیشی برگزار کرده و سپس […]

 

 

دکتر عباسعلی نوبخت رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برای بررسی وضعیت جنگل های زاگرس وآفت برگ خوار درختان بلوط صبح امروز به استان کهگیلویه و بویر احمد سفر کرد.

 

 

به گزارش صدای جنوب،دکتر نوبخت در بدو ورود با کمیته های تخصصی استان جلسه هم اندیشی برگزار کرده و سپس از مناطق جنگلی و مکان های الوده به آفات بازدید نموده است.

 

 

 

دکتر محمد جواد عسگری رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در این بازدید نوبخت را همراهی کرده است.

 

با توجه به حساسیت و پیچیدگی هایی که در موضوع مبارزه با آفت برگ خوار و جوانه خوار بلوط در بوم سازگان زاگرس وجود دارد این سفر به کهگیلویه و بویر احمد انجام شده است.

بر اساس این گزارش، سفر امروز رییس سازمان منابع طبیعی به یاسوج مصادف شد با سفر رییس مجلس شورای اسلامی به این استان،  از این رو قرار است عصر امروز دکتر نوبخت در شورای اداری استان گزارشی از وضعیت موجود جنگل های زاگرس و چالش هایی که با آن مواجه است به آقای قالیباف ارائه نماید.

 

 

نقی شعبانیان معاون امور جنگل، مسعود جلالی مدیر کل دفتر حفاظت و عباس سمیعی مدیر کل دفتر روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منابع طبیعی در این سفر نوبخت را همراهی کردند.

 

در این سفر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد،رئیس دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ و دیگر مسولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت