پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 تیر 1401 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 123681

واکنش امام جمعه قلعه رییسی به افزایش امارخودکشی

حجت الاسلام صلواتی گفت:این روزها در چرام و دیشموک و چاروسا و سرفاریاب شاهد افزایش خودکشی هستیم که باید فکراساسی شود هر چند نباید از رهاشدگی فضای مجازی غافل شد.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز گفت وگو با صدای جنوب گفت: یکی از مصادیق تقوا رعایت حق زبان است و زبان است که از فخشاء و منکرات او را به کلمات خوب و نافع عادتش می دهند و باید دانست که شخصیت انسان در زبان اوست و باید مواظب زبان باشیم.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: تقدیر و تشکر کردن که باعث دلگرمی و وابستگی زن و شوهر و فرزندان به همدیگر می شود، تقویت جنبه های مذهبی و دینی و داشتن خانواده دینی و مذهبی، تکریم زن و شوهر، ایجاد آرامش و آسایش در خانه و وفا به عهد از مهمترین عوامل تحکیم خانواده می باشد.

خطیب جمعه قلعه رئیسی ادامه داد: اصلی ترین عاملی که باعث از هم پاشیدن خانواده می شود گناه است و گناه هم سم خانواده است و آنچه زندگی را شیرین می‌کند یاد خداست و خانم ها و آقایان تلاش کنند تحقیر، تهدید، تضعیف، تنبیه، تنهایی و تخریب را از زندگی دور و تمجید، تحسین، تاثیر، تزئین، تشویق و ترغیب را اسوه زندگی قرار دهند.

وی به افزایش امار خودکشی اشاره کرد وگفت: مسئله خودکشی و خودسوزی در بعضی از مناطق استان فقط با کار فرهنگی و جهادی حل می شود و با همایش و مقاله و هزینه برای کارهای علمی و دنبال دلیل گشتم حل نمی شود دلایل خود سوزی و خودکشی مشخص است و ضعف باورهای دینی و اعتقادی و مشکلات خانوادگی و تربیتی و ناآگاهی می باشد و این با استقرار روحانیت و طلاب و فعالان فرهنگی به حداقل می رسد و انتظار است معاونت امور اجتماعی استاندار به حمایت از این طرح استقرار روحانیت و فعالان فرهنگی این آسیب را به حداقل برسانند.

صلواتی افزود:این روزها در چرام و دیشموک و چاروسا و سرفاریاب شاهد افزایش خودکشی هستیم که باید فکراساسی شود هر چند نباید از رهاشدگی فضای مجازی غافل شد.

وی از اگاهی رسانی پایگاه خبری صدای جنوب در اینباره قدردانی کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت