پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مرداد 1401 ساعت 19:05:: شناسه خبر: 124074

در جریان دیدارهای مردمی استاندار مشکلات ۲۴ نفر بررسی شد

به گزارش عصرزاگرس، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جریان دیدارهای مردمی که بطور هفتگی و روزهای شنبه برگزار می شود با ۲۴ نفر از مراجعه کنندگان دیدار و گفت وگو کرد. در این جلسه که کیامرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و سیداحسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری حضور داشتند، مسائل و مشکلات از […]

به گزارش عصرزاگرس، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جریان دیدارهای مردمی که بطور هفتگی و روزهای شنبه برگزار می شود با ۲۴ نفر از مراجعه کنندگان دیدار و گفت وگو کرد.
در این جلسه که کیامرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و سیداحسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری حضور داشتند، مسائل و مشکلات از سوی مراجعین بیان و استاندار پس از بررسی موارد مطرح شده، جهت رفع مشکل و حصول نتیجه دستورات لازم را صادر کرد.
استاندار تصریح کرد: موضوعات و درخواست های ملاقات کنندگان توسط کارگروه ملاقات های مردمی مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت نیاز و با توجه به موضوع درخواستی با متقاضیان تماس گرفته می شود.
استاندار اظهار داشت: در برنامه دیدارهای چهره به چهره موضوعات درخواستی و مشکلات ملاقات کنندگان در فرمی مخصوص با ذکر جزئیات شرح داده شده و دستورات لازم برای رسیدگی، پیگیری و اقدام براساس قانون به دستگاه مربوطه صادر می شود.
دکتراحمدزاده تاکید کرد: باید این مسئله مورد تاکید باشد که درخواست های مردمی و ملاقات کنندگان براساس قانون و راهکار قانونی داشته باشد.
وی در این دیدار با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات مردم از سوی دستگاه های اجرایی، گفت: مدیران در دستگاه ها ملزم هستند که مشکلات مردم و دستورات صادر شده را که در جریان دیدارهای مردمی صورت می گیرد، بصورت جدی مورد پیگیری قرار دهند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: دیدارهای مردمی در همه شهرستان های استان تداوم داشته و تلاش برای گرهگشایی از مشکلات مردم در همه شهرها و مناطق مختلف از سوی فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در دستور کار باشد.
در این برنامه ملاقات عمومی، تقاضای تسهیلات اشتغال و کارافرینی، رفع مشکلات بانکی، حمایت به توسعه کارگاه های تولیدی و بافندگی، حمایت به صنایع بسته بندی، طرح های زنبورداری، کشاورزی و ارائه خدمات از جمله مهمترین خواسته مراجعین بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت