پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 مرداد 1401 ساعت 20:05:: شناسه خبر: 124214

مراحل طرح نهضت ملی مسکن همراه با حضور میدانی و پیگیری مداوم باشد

سیدعلی احمدزاده در شورای مسکن استان گفت: برای تحقق این مهم در استان باید مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین مربوطه به اتفاق فرمانداران در شهرستان ها به صورت جدی پای کار بیایند و برنامه زمانبندی و اقدامات میدانی داشته باشند و متعاقب آن جلسه شورای مسکن شهرستان ها را مداوم برگزار کنند. در این […]

سیدعلی احمدزاده در شورای مسکن استان گفت: برای تحقق این مهم در استان باید مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین مربوطه به اتفاق فرمانداران در شهرستان ها به صورت جدی پای کار بیایند و برنامه زمانبندی و اقدامات میدانی داشته باشند و متعاقب آن جلسه شورای مسکن شهرستان ها را مداوم برگزار کنند.

در این نشست که آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان و شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفت، استاندار تاکید کرد: طرح نهضت ملی مسکن برای دولت سیزدهم از اولویت ویژه و بسیار بالایی برخوردار است و با جدیت پیگیر این مسئله می باشند.

استاندار با بیان اینکه، براساس برنامه دولت در طرح نهضت ملی مسکن چهار میلیون مسکن در مدت چهار سال باید احداث شود، گفت: از این تعداد سهم استان ۴۰ هزار مسکن است و باید سالانه ۱۰ هزار مسکن در استان ساخته شود.

دکتراحمدزاده ابراز داشت: سرجمع در استان باید ۵۲ هزار واحد مسکن ساخته شود که شامل طرح نهضت ملی مسکن، مصوبه سفر دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و بنیاد مستضعان می باشد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در موارد مختلف هم اکنون در استان هفت هزار واحد مسکن در دست اجرا داریم.

وی تاکید کرد: مسئله مسکن برای استان یک مسئله مهم و حیاتی بوده و باید برای مراحل مختلف طرح های نهضت ملی مسکن برنامه زمان بندی تعریف شود تا در صورت مشکل و موانعی در مراحل اجرا به سرعت برطرف گردد.

احمدزاده با اشاره به اینکه برای خرید زمین اقدامات و توافقات لازم صورت گرفته است بیان کرد: تامین زمین در شهرهای یاسوج، باشت و سی سخت با جدیت در دستور کار باشد.

استاندار تاکید کرد: صدور پروانه ساخت در شهرداری ها به سرعت انجام گیرد و دستگاه های خدمات رسان با جدیت پای کار باشند.

در این جلسه آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن استان بررسی شد و تصمیمات لازم برای حل موانع احتمالی و تسریع در اجرای این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت