پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 مرداد 1401 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 124259

ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد

سید علی احمدزاده در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به در پیش بودن سفر دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌ها پروژه‌های بزرگ و تحول‌زا آماده کنند تا در دومین سفر آقای رئیسی به استان ارائه شود‌. استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سفر سال گذشته رئیس جمهور، اعتبارات […]

سید علی احمدزاده در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به در پیش بودن سفر دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌ها پروژه‌های بزرگ و تحول‌زا آماده کنند تا در دومین سفر آقای رئیسی به استان ارائه شود‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سفر سال گذشته رئیس جمهور، اعتبارات خوبی به استان اختصاص داده شد و در حال مبادله موافقت‌نامه‌ها هستیم.

احمدزاده بیان اینکه کارهای بزرگ زیرساختی در استان ما شروع شده بیان کرد: دستگاه‌ها پروژه‌هایی که در سفر رئیس جمهور دیده نشدند اما به رفع محرومیت از استان کمک می‌کند را جهت اختصاص اعتبار ارائه دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: موافق طرح‌های توسعه واحدهای گلخانه‌ای هستیم و شهرک گلخانه‌ای در مناطق مستعد استان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه حوزه اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مشکلات گلخانه‌داران را بررسی و حل کند، گفت: امکاناتی که به شهرک‌های صنعتی داده شده برای گلخانه‌داران هم در نظر گرفته شود.

احمدزاده بیان کرد: در انجام پروژه‌های بخش اقتصادی نباید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان‌ها و دانشگاه‌ها غافل شویم.

وی با بیان اینکه در شهرهای گچساران و دهدشت پتروشیمی احداث شده گفت: بویراحمد نباید از توسعه عقب بماند که احداث پروژه نفت و گاز مختار آغاز خوبی برای مرکز استان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین خطاب به مدیران با بیان اینکه وظایف خود را انجام داده و به گردن دیگران نیاندازند، گفت: اگر در انجام وظایف با مشکل مواجه شدید از من یا معاون اقتصادی بخواهید تا به شما کمک کنیم.

وی عنوان کرد: مدیران از جوسازی‌ها که در استان زیاد است هراسی نداشته باشند و برنامه‌های خود را در جهت توسعه استان انجام دهند.

احمدزاده در پایان در خصوص رشد ۹ درصدی حوزه اقتصادی استان گفت: رسیدن به رشد ۹ درصدی نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و همچنین سیستم بانکی استان است، ضمن اینکه از توان دانشگاه برای رشد ۹ درصدی اقتصاد بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت