پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 مرداد 1401 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 124314

توضیحات استاندار در خصوص عدم سفر وزیر کشور به برخی مناطق استان/ مردم نگران جبران خسارت سیل نباشند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص عدم سفر وزیر کشور به برخی مناطق توضیحاتی ارائه کرد و گفت: مردم نگران جبران خسارت سیل نباشند. سید علی احمدزاده در نشست پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: در سفر وزیر کشور بازدید از مناطق پیجاب باشت و […]

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص عدم سفر وزیر کشور به برخی مناطق توضیحاتی ارائه کرد و گفت: مردم نگران جبران خسارت سیل نباشند.

سید علی احمدزاده در نشست پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: در سفر وزیر کشور بازدید از مناطق پیجاب باشت و دهدشت در دستور کار قرار داشت اما به دلیل شرایط جوی و تاریکی هوا بازدید از این مناطق میسر نبود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در عین حال گزارش جامعی از وضعیت استان به وزیر داده شده و در جریان وضعیت کل استان است.

وی بیان کرد: هیچ جایی از استان نیست که از رسیدگی به دور باشد و مردم برای رفع مشکلاتشان نگران نباشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بالغ بر ۶ میلیون پیامک هشدار صادر شد، گفت: پیامک هشدار برای همه مردم حتی عشایر ارسال شد، حتی در دیدارهای رو در رو هشدارهای لازم به جامعه عشایری داده شد.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران پای کار بوده و مرخصی‌ها لغو شد، گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت حتی یک نفر مصدوم از سیل گزارش نشد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت