پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 بهمن 1395 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 12446

استاندارکهگیلویه وبویراحمد به شهدای آتشنشان ادای احترام کرد/اختصاص ۳۳میلیارد ریال برای خرید تجهیزات امداد و نجات استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد باحضور در ایستگاه آتش نشانی یاسوج به شهدای پلاسکو ادای احترام کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۲ مدیریت بحران برای خرید تجهیزات امداد و نجات در این استان اختصاص یافت.

آتش نشانان

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه برخی از مسئولانی استانی با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی یاسوج به آتش‌نشانان شهید ساختمان پلاسکو ادای احترام کردند.

در این آئین که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز حضور داشت، حاضران  در ایستگاه آتش‌نشانی با مسئولان و کارکنان مرکز آتش نشانی یاسوج ابراز همدردی کردند و با روشن کردن شمع، قرائت فاتحه و ادعیه با آرمان‌های بلند آتش نشان شهید تجدید میثاق دوباره‌ای داشتند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این آیین با تاکید بر اینکه آتش نشانان انسان‌های بزرگی هستند که با ایثارشان از جان، مال و ناموس مردم حفاظت می‌کنند افزود: حادثه ساختمان پلاسکو به میدان ایثار، شهادت و از خود گذشتگی تبدیل شده و نشان داد آتش نشانان چه انسان‌های بزرگی هستند.

سید موسی خادمی با بیان اینکه آتش نشانان انسان‌های وارسته‌ای هستند که از حسن مسئولیت پذیری بالایی برخوردار هستندگفت: تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی به امکانات روز هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری برای نجات جان انسان‌ها است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت