پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1401 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 124588

بازدید استاندار کهگیلیویه و بویراحمد از هیئت های عزاداری شهر سوق

صدای جنوب: استاندار کهگیلیویه و بویراحمد از هیات ها و موکب های شهر سوق بازدید کرد. احمدزاده  ،شامگاه یکشنبه با حضور در  موکب رایحه فاطمه الزهرا (س)در مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش شرکت کرد وی  در جمع خادمین این هیئت گفت،فعالیت و جذب کمک های خیری در مسیر اهل بیت افتخاری بس بزرگ […]

صدای جنوب:

استاندار کهگیلیویه و بویراحمد از هیات ها و موکب های شهر سوق بازدید کرد.

احمدزاده  ،شامگاه یکشنبه با حضور در  موکب رایحه فاطمه الزهرا (س)در مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش شرکت کرد

وی  در جمع خادمین این هیئت گفت،فعالیت و جذب کمک های خیری در مسیر اهل بیت افتخاری بس بزرگ است که نصیب شما عزیزان و عاشقان سیدالشهدا شده است.

کربلایی احمد صالحی مسئول موکب رایحه فاطمه الزهرا س سوق نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های این موکب در دهه اول محرم خاطرنشان کرد: حدود ۲۰۰ میلیون تومان برای اقلام سرمایه ای و مصرفی غیر از وسایلی که به صورت امانی تحویل گرفتیم هزینه شده است.

وی مردم سوق را عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت ذکر کرد که هرساله این مراسمات راباشکوه ترازقبل برگزار می کنند.

موکب رایحه فاطمه الزهرا (س) شهر سوق واقع در خیابان شهید سلیمانی کوچه امامزاده شاهزاده یوسف (ع) منزل جانباز هشت سال دفاع مقدس مرحوم حاج رمضان حسینی، اجرای برنامه هایی نظیر دعای زیارت عاشورا، روضه، غرفه پذیرایی عزادار سالار شهیدان هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت