پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 مرداد 1401 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 124628

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه:

بیش از هزار برنامه فرهنگی در دهه اول محرم اجرا شد

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت:بیش از هزار برنامه فرهنگی در دهه اول محرم در شهرهای دهدشت،سوق،قلعه رئیسی،دیشموک و دهستان ها و روستاهای این شهرستان برگزار شد.

صدای جنوب:

حجت الاسلام بهادری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت:بیش از هزار برنامه فرهنگی در دهه اول محرم در شهرهای دهدشت،سوق،قلعه رئیسی،دیشموک و دهستان ها و روستاهای این شهرستان برگزار شد.
وی در ادامه با بیان اینکه،این فعالیت ها توسط ۲۰۰ هیئت مذهبی،۸۰ روضه خانگی،۱۱۰ روحانی مستقر و اعزامی و فعالان فرهنگی و قرآنی انجام گرفت،یادآور شد،برنامه هایی از جمله،سخنرانی،روضه خوانی،ایستگاه صلواتی،توزیع اقلام فرهنگی،تعزیه خوانی،بازدید از هیئت ها،مسابقات نقاشی با موضوع محرم،قرائت ادعیه و برپایی ۶۰ موکب در این دهه برگزار گردید.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت:مهمترین هدف ما در اجرای این برنامه ها،ترویج فرهنگ عاشورایی در بین مردم به خصوص نسل جوان و نوجوان است.
بهادری با اشاره به اینکه مردم این شهرستان دیندار و ولایتمدار هستند،گفت: امسال محرمی پرشور و شعف‌تر از سال‌های قبل در تکایا، هیئات و مساجد مشاهده کردیم که این خود جای امیدواری است.

در پایان از روحانیون،ائمه جمعه و جماعات، اعضای شورا هیئات مذهبی، مسئولین هیات های عزاداری،موکب داران،مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام، روضه های خانگی،ادارات و نهادهایی که در این مدت با اداره تبلیغات اسلامی همکاری کردند ،کمال تقدیر و تشکر را داریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت