پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 مرداد 1401 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 124763

۳ مدرسه ابتدایی در لنده هوشمند شد

صدای جنوب  به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده از هوشمندشدن ۳مدرسه ابتدایی در این شهرستان خبرداد. عبدالرحیم آهنین جان در خصوص بحث هوشمند سازی مدارس گفت: بحث هوشمند سازی مدارس یکی از مهمترین موضوعاتی است که از ابتدای شروع به کار در دستورکار قرارگرفت. رئیس اداره آموزش و […]

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده از هوشمندشدن ۳مدرسه ابتدایی در این شهرستان خبرداد.

عبدالرحیم آهنین جان در خصوص بحث هوشمند سازی مدارس گفت: بحث هوشمند سازی مدارس یکی از مهمترین موضوعاتی است که از ابتدای شروع به کار در دستورکار قرارگرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: در بحث انتقال تکنولوژی به نسل جوان به خصوص در مقاطع تحصیلی ابتدایی یکی از مهمترین موضوعاتی است که به طور یقین دارای اهمیت ویژه ای است.

وی در ادامه گفت: ۳مدرسه ابتدایی باقرالعلوم(ع)، سمیه و بنت الهدای سه مدرسه در مقطع تحصیلی ابتدایی هستند که در سال های گذشته روند هوشمند سازی آنان اجرایی شده است.

آهنین جان تاکیدکرد: در سایر مدارس به دلیل نبود زیرساخت های لازم برای اجرای هوشمند سازی و عدم استقبال معلمین و دانش آموزان کمتر اجرایی شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: در دولت جدید توجه ویژه ای به این مهم در دستورکار قرار گرفته است که در شهرستان نیز به دنبال اجرایی کردن این مهم هستیم.

وی تاکیدکرد:با رایزنی با کانون قلم چی به دنبال احیاء مدارس هوشمند هستیم و برای شروع به دنبال هوشمندسازی مدرسه متوطه اول خدیجه کبری(س) هستیم.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت