پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 مرداد 1401 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 125230

وعده مدیرعامل برق یک هفته دوام نداشت/کلافگی شهروندان لنده ای از قطعی مکرر برق

صدای جنوب  به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، با گرم شدن فصل تابستان و افزایش دما در این فصل شاهد افزایش بی رویه مصرف برق به خصوص در مناطق گرمسیری استان برای وسایل خنک کننده هستیم. قطعی های مکرر و بدون برنامه برق در شهرستان گرمسیری لنده با دمای هوای بالای ۴۵درجه سانتی گراد […]

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، با گرم شدن فصل تابستان و افزایش دما در این فصل شاهد افزایش بی رویه مصرف برق به خصوص در مناطق گرمسیری استان برای وسایل خنک کننده هستیم.

قطعی های مکرر و بدون برنامه برق در شهرستان گرمسیری لنده با دمای هوای بالای ۴۵درجه سانتی گراد در دو ماهه گذشته در این شهرستان باعث وارد شدن خسارات جدی به شهروندان به خصوص وسایل خنک کننده شده است.

هفته گذشته بود که مدیرعامل شرکت برق استان در گفت وگو با خبرنگار صداوسیمای استان از پایدار شدن برق شهرستان لنده خبرداد ولی این وعده حتی به یک هفته نکشید و در سه روز گذشته شاهد قطعی مکرر برق در این شهرستان هستیم.

از صبح امروز نیز بیش از ۳بار شاهد قطعی برق بودیم که بیش از ۵ساعت شاهد قطعی برق در خیابان های سادات، موگرمون و روستای بخش موگرمون بودیم که حقیقتا داد مردم را درآورده است.

یکی دیگر از چالش های مهم بی برقی در این شهرستان وجود بیماران زمینگیر وگاها از کار افتاده است که این قطعی مکرر باعث زخم بستر آنان شده است و همین مسئله نیز باعث افزایش نارضایتی های از عملکرد برق در این شهرستان شده است.

سال های سال است که وعده رفع مشکلات برق شهرستان لنده از طریق خط دومداره و ایستگاه دژکوه داده می شود ولی متاسفانه در مقام عمل این مهم همچنان می لنگد و باعث افزایش گلایه شهروندان شده است.

در هفته های گذشته نیز امام جمعه و فرماندار شهرستان لنده از وضعیت ناپایداری برق شهرستان گلایه های شدیدی از مجموعه برق استان داشتند .

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت