پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 شهریور 1401 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 125520

دیدار فرمانده نیروی انتظامی و معاونین  با استاندار

سردار کیقباد مصطفائی و همراهان که به مناسبت هفته دولت با استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار داشتند، هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار با تقدیر و تشکر و قدردانی از حضور فرمانده نیروی اتنظامی و معاونین به شرایط مطلوب امنیت استان […]

سردار کیقباد مصطفائی و همراهان که به مناسبت هفته دولت با استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار داشتند، هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار با تقدیر و تشکر و قدردانی از حضور فرمانده نیروی اتنظامی و معاونین به شرایط مطلوب امنیت استان اشاره کرد و گفت: استان به لحاظ امنیت و آرامش در شرایط خوب و پایداری قرار دارد  که نتیجه تلاش نیروی انتظامی می باشد.
سیدعلی احمدزاده هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر را گرامی داشت وگفت: دولت مردمی که اقدامات بنیادی و اساسی را در سطوح مختلف بین المللی، ملی و استانی آغاز کرده بود به لطف پرورگار باعث پیشبرد  اقدامات و مایه امید بخشی به مردم شده است.
وی با بیان اینکه، مردم از دولت انتظار و امید ویژه داشتند و اکنون این امید در مردم زنده شد، اظهار داشت: دولت برای رفع مشکلات، حفظ ارزش ها، جلوگیری از آسیب های انقلاب و نظام و اصول رها شده انقلاب و دیدگاه های زاویه دار با انقلاب اسلامی  وارد عرصه شد.
دکتر احمدزاده اظهار داشت: امروز دولت و مردم در کنار هم قرار گرفته اند و به هیمن خاطر دولتی مردمی نام گرفته وهمه دولت مردان پای کار آمدند با شیوه حکومتی اسلام و مردم که امام راحل بنا نهاده اند، بطوریکه هر چند گاهی یکی از این شیوه ها کمرنگ می شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: امروز دولت مردمی با همه توان پای کار آمده است تا شیوه امام و رهبری با این جنبش احیاء و به پیش برده شود و به مردم خدمات بهتر و بیشتری ارائه گردد.
استاندار بیان کرد: تغییر نگرشی که در دولت مردمی برای توسعه استان هم رقم زده شده است در جای خود بی نظیر بوده و اعتباراتی که به این استان اختصاص یافته در تاریخ استان بی بدیل است.
احمدزاده به مواردی از توجهات دولت مردمی به استان اشاره کرد و گفت: یکی از این موارد اینکه سه هزار میلیارد تومان به استان اعلام شده است که مبادله موافقتنامه آن انجام خواهد شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: برای موفقیت بیشتر نیروی انتظامی و افزایش ضریب امنیت در استان آماده برای هرگونه همکاری هستیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت