پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 شهریور 1401 ساعت 23:06:: شناسه خبر: 125950

ضرورت حمایت مردم و خیرین از آموزش و پرورش

به گزارش  صدای جنوب  مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم جرم و جنایت درکشور کاهش پیدا کند باید به یاری گر این نهاد اجتماعی باشیم، گفت: هرگونه هزینه‌ای برای این نهاد فرهنگی سرمایه‌ای برای آینده گان است. حسنعلی عزت خواه با اشاره به موفقیت‌های و دستاورد‌های دانش آموزان هم استانی درکسب رتبه‌های […]

به گزارش  صدای جنوب  مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم جرم و جنایت درکشور کاهش پیدا کند باید به یاری گر این نهاد اجتماعی باشیم، گفت: هرگونه هزینه‌ای برای این نهاد فرهنگی سرمایه‌ای برای آینده گان است.
حسنعلی عزت خواه با اشاره به موفقیت‌های و دستاورد‌های دانش آموزان هم استانی درکسب رتبه‌های برتری درکشور، افزود: فعالیت‌های مهم و موثر نهضت سوآداموزی، عضویت ۵ دانش آموز هم استانی در قهرمانی تیم هندبال نوجوانان کشور، کسب رتبه اختراع هوش مصنوعی درکشور آلمان، کسب رتبه یک کنکور تجربی درکشور و  و کسب رتبه یک منطقه سه ریاضی از مهمترین این دستاورد هاست.
وی به اختصاص ۵۳ پروژه ورزشی در طرح حاج قاسم سلیمانی برای اولین بار در استان اشاره کرد و ادامه داد:  از همه مردم، مسئولان و خیران درخواست دارم برای کمک به آموزش و پرورش و دانش اموزان بی بضاعت، یاری رسان آموزش وپرورش باشند.
مدیرکل اموزش وپرورش استان با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مدرسه سنگر است و سنگر‌ها را باید حفظ کنیم، اضافه کرد: اگر بخواهیم صدای ما به گوش جهانیان برسد باید به یاری آموزش وپرورش برویم، زیرا اصلی‌ترین و زیربنایی‌ترین نهاد اجتماعی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت