پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 شهریور 1401 ساعت 11:06:: شناسه خبر: 126098

فرصت یک ماهه برای جمع‌‌آوری سگ‌های ولگرد از شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش صدای جنوب  از یاسوج، نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده با سه دستور کار آب شرب یاسوج، سگ‌های ولگرد و زباله‌های رها شده در ورودی شهر یاسوج به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: هدف […]

به گزارش صدای جنوب  از یاسوج، نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده با سه دستور کار آب شرب یاسوج، سگ‌های ولگرد و زباله‌های رها شده در ورودی شهر یاسوج به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: هدف از تشکیل جلسه و بررسی این سه موضوع زیر سوال بردن خدمات دستگاه‌ها نیست بلکه هم‌فکری برای بهبود شرایط است.

وی با اشاره به نگرانی‌های مردم در خصوص سگ‌های ولگرد افزود: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی سال گذشته یک هزار و ۴۹۷ مورد حیوان گزیدگی ثبت شده که آمار بسیار بالایی بوده و ناشی از بی‌توجهی به این موضوع است و در این میان سگ‌ها تهدید جدی برای سلامت خانواده‌ها هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمیته اتلاف سگ‌های ولگرد تشکیل و در موضوع سگ‌های ولگرد پای کار باشند تا هزینه درمانی مردم افزایش نیابد و بیت‌المال هدر نرود.

هاشمی‌مهر با بیان اینکه سگ‌های ولگرد باعث نگرانی بزرگان دینی استان شده و آیت‌الله حسینی در خطبه‌های نماز جمعه به این مورد اشاره و ابراز نگرانی کردند، ادامه داد: نباید کار به جایی برسد که از بزرگان دینی هزینه کنیم، متولیان برابر با دستورالعمل‌ها، وظیفه قانونی خود را انجام دهند و ظرف یک ماه آینده اقدامات میدانی و اساسی در سطح شهرها خصوصا شهر یاسوج را انجام دهند.

وی بیان کرد: کارهایی در این زمینه توسط شهرداری و فرمانداری انجام شده اما بازهم نواقصانی وجود دارد که فرماندار با جدیت ورود کرده و جلساتی در این زمینه تشکیل دهد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت آب شرب یاسوج عنوان کرد: طبق آزمایشات مرکز بهداشت و آب و فاضلاب، آب شرب شهر یاسوج سالم است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد ضمن اینکه احداث تصفیه خانه آب شرب شهر یاسوج که هم‌اکنون ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد دغدغه‌ها را کاهش می‌دهد.

هاشمی‌مهر اعلام کرد: در یکسال اخیر و با سفر رئیس جمهور تحول عظیمی در راستای مرمت و بهسازی شبکه آب شرب یاسوج انجام گرفته و با تزریق سایر اعتبارات شبکه آب شرب یاسوج تکمیل می‌شود.

وی در خصوص رهاشدگی زباله در ورودی یاسوج خواستار تشکیل کارگروهی در این زمینه شد و خاطرنشان کرد: سازمان همیاری شهرداری به وظیفه خود در زمینه جمع‌آوری زباله‌های ورودی یاسوج به نحو شایسته اقدام کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت