پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1401 ساعت 16:08:: شناسه خبر: 127405

آمریکا نماد کفر در دنیا و حامی صهیونیست‌هاست وهیچ غلطی نخواهد کرد

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛ حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار در خطبه های نماز جمعه چرام گفت: امروز طاغوت اعظم در دنیا، رژیم ایالات متحده امریکاست. وی افزود: در بسیاری از بخش‌های امت اسلامی ایمان باللَّه هست، اما کفر به طاغوت نیست بدون کفر به طاغوت، تمسک به عروه الوثقی الهی امکان‌پذیر نیست. خطیب […]

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛ حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار در خطبه های نماز جمعه چرام گفت: امروز طاغوت اعظم در دنیا، رژیم ایالات متحده امریکاست.

وی افزود: در بسیاری از بخش‌های امت اسلامی ایمان باللَّه هست، اما کفر به طاغوت نیست بدون کفر به طاغوت، تمسک به عروه الوثقی الهی امکان‌پذیر نیست.

خطیب جمعه چرام بیان کرد: جنگ احزاب بر علیه جمهوری اسلامی شکل گرفته است در تجمعات ضد انقلاب در خارج از کشور ده‌ها پرچم از سلطنت طلب ها تا هم جنس‌گرایان و… بر علیه ایران قوی اما مظلوم جمع شدند
تقریبا همه بلندگوهای دنیا بر علیه اسلام اهل بیتی هم صدا شده‌اند.

وی افزود: در داخل با پدیده‌ای به نام داعش وطنی روبرو هستیم و ریشه‌های فرهنگی فراموش شده و گویا توسط کسانی که شعارشان لیبرالیسم وازادی بیان است، به دوران قبل از رنسانس برگشته ایم، شهدای مظلوم شاه چراغ و شهید آرمان علی وردی توسط همین فریب خوردگان داخلی با حمایت‌های صهیونیزم بین‌المللی در حال انجام است.

افشار گفت: بعضی می‌پرسند راهکار جمع شدن این وضعیت موجود چیست؟ در تواریخ آمده است: لشگر «احزاب» زورمندترین دلاوران عرب را به همکارى در این جنگ دعوت کرده بود، از میان آن‌ها چند نفر از همه مشهورتر بودند: «عمرو بن عبدود»، «عکرمه بن ابى جهل»،«نوفل» و «ضرار».
آن‌ها در یکى از روزهاى جنگ، براى نبرد تن به تن آماده شدند، لباس رزم پوشیدند و از نقطه باریکى از خندق که از تیررس سپاهیان اسلام نسبتاً دور بود، با اسب خود، به جانب دیگر «خندق» پرش کردند، و در برابر لشکر اسلام حاضر شدند، از میان اینها «عمرو بن عبدود» از همه نام آورتر بود.

خطیب جمعه چرام تصریح کرد: در تقابل تمام اسلام با تمام کفر، هنگامى که صداى تکبیر را شنیدند، پیروزى على(علیه السلام) مسجل گشت، ناگهان على(علیه السلام) را دیدند در حالى که خون از سرش مى چکید، آرام آرام به سوى لشگر گاه باز مى‌گردد، لبخند پیروزى بر لب دارد، و پیکر «عمرو» بی سر، در گوشه‌اى از میدان افتاده بود.انوقت بود که جبهه اسلام پیروز شد.
وی افزود: در این جنگ احزاب باید عمر ابن عبدود سپاه کفر یعنی رژیم صهیونیستی تنبیه اساسی گردد در این صورت عقب‌نشینی دشمنان را خواهید دید.

افشار گفت: آمریکا نماد کفر در دنیا و حامی صهیونیست‌ها هیچ غلطی نخواهد کرد وقتی رهبر عزیز می‌فرمایند جنگ نخواهد شد، با یقین می گویند.

خطیب جمعه چرام بیان کرد: در سال ۲۰۰۲میلادی بعد از حادثه یازده سپتامبر، آمریکایی‌ها گفتند به جمهوری اسلامی حمله نظامی کنیم اما قبل از آن یک رزمایش نظامی در این زمینه برگزار کنیم. و تجهیزات شبیه به تجهیزات نظامی ایران آورده شود، پر‌خرج‌ترین رزمایش تاریخ بشریت را انجام دادند ۲۵۰ میلیون دلار هزینه این رزمایش شد بعد به این نتیجه رسیدند در صورت وقوع جنگ، روزانه ۲۰ هزار سرباز آمریکایی توسط ایران به هلاکت خواهد رسید ودر روز سوم ایران فاتح وپیروز نبرد خواهد بود.

وی افزود: این مطلب در اسناد رسمی آمریکا در سال ۲۰۱۷ منتشر شد.
این برداشت آمریکایی‌ها مال زمانی بود که فقط موشک شهاب ۳داشتیم الان موشک‌های بالستیک و مافوق صوت مثل سجیل و خلیج فارس وزلزال و فاتح و فجر و حوت و…را در اختیار داریم و حتی صنایعی که در آینده رونمایی خواهند شد و پهبادهای سریع و پیشرفته در اختیار داریم ایران توهم قدرتمند بودن ندارد بلکه ایران قدرتمند است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت