پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آذر 1401 ساعت 15:09:: شناسه خبر: 128643

کهگیلویه و بویراحمد استان پیشرو در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با عملکرد درخشان کارشناسان استان در اجرای طرح جهش تولید، حدود ۶۰ درصد پیشرفت در ثبت قراردادها، این استان جایگاه مطلوبی را در اجرای این طرح کسب کرده است.

صدای جنوب:

به گزارش روابط ‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان،‌ سیدعلی معتمدی پور گفت: با عملکرد درخشان کارشناسان این استان در اجرای طرح جهش تولید، وثبت حدود ۶۰ درصد پیشرفت در ثبت قراردادها، این استان جایگاه مطلوبی را در سطح کشور  کسب کرده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه که این طرح از دستورات مقام معظم رهبری محسوب می شود از همراهی و همکاری دکتر نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استا قدردانی کود.
وی ضمن تقدیر از حصار و همکارانش از روند پیشرفت طرح ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: با توجه به استعداد خاص این استان در کشت دیم، باید همچنان تلاش بیشتری در این زمینه انجام گیرد.
معتمدی پور از افزایش توزیع کود شیمیایی اوره از ابتدای سال تاکنون نسبت به سال گذشته و همچنین وجود ذخایر کافی کود در انبارهای استان خبر داد.
داریوش حصار معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان در جلسه طرح جهش تولید در دیمزارهای استان، از برگزاری ۱۶۹ دوره آموزشی و نزدیک به ۲۵۰۰ نفر روز آموزش در قالب طرح جهش تولید در استان خبر داد.
مهندس حصار، اجرای کامل تعهدات سازمان در مرحله کشت، در پایگاه های نوآوری دو اقلیم سرد و گرم استان و اتمام کشت پاییزه را اعلام کرد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت