پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 دی 1401 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 129247

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خبرداد:

دستگیری کلاهبرداران اینترنتی میلیاردی در کهگیلویه/ سارق سیم برق به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:طی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه اشخاصی به هویت های معلوم در سطح شهرستان کهگیلویه و برخی شهرستان‌های همجوار اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان می‌نمایند، سریعاً موضوع در دستور کار مأموران کلانتری بخش چاروسا این فرماندهی قرار گرفت.

صدای جنوب:

دستگیری کلاهبرداران اینترنتی میلیاردی در کهگیلویه.
سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:طی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه اشخاصی به هویت های معلوم در سطح شهرستان کهگیلویه و برخی شهرستان‌های همجوار اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان می‌نمایند، سریعاً موضوع در دستور کار مأموران کلانتری بخش چاروسا این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی مخفیگاه آنان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، مأموران کلانتری بخش چاروسا با همکاری پاسگاه انتظامی کوشک به محل و مخفیگاه آنها در یکی از شهرهای تابعه این شهرستان اعزام و متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه به برداشت بیش از ۲۰ میلیارد ریال از حساب شهروندان اعتراف کردند خاطرنشان کرد: کلاهبرداران پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان از شهروندان درخواست کرد برای اقدام به خرید و فروش کالا در بستر اینترنت، از سایت های معتبر و قانونی استفاده کنند تا گرفتار کلاهبرداران و مجرمان سایبری نشوند.
دستگیری سارق سیم برق در کهگیلویه
سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق به هفته های اخیر در سطح شهرستان کهگیلویه ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه متهم به ۱۵ فقره سرقت سیم برق در شهرستان اعتراف کرد خاطرنشان کرد متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت