پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 دی 1401 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 130518

دستور ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهت کمک به نوسازی حوزه لجستیک جمعیت هلال احمر .

بازدید شبانه مدیر کل مدیریت بحران و فرماندار مرکزی کهگیلویه و بویراحمد از امکانات و تجهیزات جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد .

به گزارش صدای جنوب  به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته مدیرکل مدیریت بحران و فرماندار مرکزی این استان در حضور مدیرعامل این جمعیت و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد از مرکز کشیک امداد و نجات ، امکانات لجستیک و تجهیزات تخصصی این مرکز بازدید نمودند .

علیرضا نیکروز مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرام مهدوی فرماندار شهرستان بویراحمد به همراه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد از مرکز کشیک امداد و نجات ، امکانات لجستیک و تجهیزات تخصصی این مرکز بازدید نمودند .

نیکروز در جمع نجاتگران و پرسنل شیفت شب کشیک امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد بیان داشت به منظور ارزیابی میدانی از میزان آمادگی عزیزان و همچنین به توصیه استاندار جهت بررسی وضعیت لجستیک این مرکز در اینجا حضور یافتیم که الحمدالله شاهد حضور ۲۰ جوانان شجاع ، پرتوان و پای کار در کشیک امداد نجات هستیم که افتخاری هستند در فضای امدادرسانی و خدمت رسانی به مردم عزیز هم استانی . با بررسی‌هایی که از تجهیزات و امکانات لجستیک این جمعیت داشتیم بنا به دستور استاندار جهت رفع نواقص و ارتقای این حوزه به جمعیت هلال احمر کمک خواهیم کرد مجدداً از همه عزیزان جهت حضور موثر در بحران ها و حوادث ناشی از تغییرات آب و هوایی تابستان و پاییز گذشته و زمستانی که وارد آن شده ایم کمال قدردانی را دارم و باید گفت هلال احمر استان در این مدت به صورت ویژه فعال بوده و در آمار و عملکرد کیفی و کمی به خوبی درخشیده است .

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد همچنین با حضور در مرکز کنترل و هماهنگی معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان(EOC) به صورت ارتباط بی سیمی با پایگاه امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان دنا ارتباط برقرار کرد و از عملکرد ۲۴ساعت گذشته این پایگاه گزارش کاملی دریافت نمود .

نیکروز در ادامه خطاب به نجاتگران عنوان داشت من یکی از افتخاراتم در زندگی این است که به صورت رسمی از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر هستم و نگاه من به جمعیت هلال احمر همیشه پر از شوق ، شور و نشاط بوده و این نهاد را خانه و مامن خود میدانم .

در ادامه این بازدید کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش اجمالی در خصوص نحوه فعالیت نیروهای عملیاتی و شیوه تقسیم بندی، شیفت بندی و استقرار تیم های امداد و نجات در سراسر استان ارائه داد .

در پایان این بازدید شهرام مهدوی فرماندار شهرستان بویراحمد نیز ضمن تشکر و ستایش از زحمات نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان و شهرستان بویراحمد گفت: من هم عضو افتخاری و داوطلب این جمعیت هستم و هر جایی نیاز باشد به عنوان داوطلب در کنار این عزیزان خواهم بود .

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت