پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 دی 1401 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 130586

اظهارنگرانی خطیب جمعه چرام از اداره کل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد/خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کشور و مردم ایران بی شمار است

به گزارش صدای جنوب؛ حجت‌الاسلام سید نورالله افشار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چرام اظهار کرد: پارلمان اروپا با تصویب قطعنامه‌ای خواستار قرار گرفتن نام سپاه در فهرست موسوم به «تروریستی» شده است تا به زعم خودشان تحریم‌ها علیه تهران تشدید شود. وی گفت: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کشور و مردم […]

به گزارش صدای جنوب؛ حجت‌الاسلام سید نورالله افشار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چرام اظهار کرد: پارلمان اروپا با تصویب قطعنامه‌ای خواستار قرار گرفتن نام سپاه در فهرست موسوم به «تروریستی» شده است تا به زعم خودشان تحریم‌ها علیه تهران تشدید شود.

وی گفت: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کشور و مردم ایران بی شمار است از سپـــاه پاسداران بابت خدمات متعدد  متشکریم برای انتقام های سخت، برای دفاع از مردم، برای نابودی داعش، برای گروه های جهادی در سیل و زلزله، برای ضربه زدن به جاسوسها و گاندوها، برای امنیت پروازها، برای حفظ تمامیت ارضی کشور در برابر تجزیه طلبها، برای مدافعان وطن، برای مدافعان حرم، برای بسیج مردم و محرومیت زدایی ها، برای موشکهایی که امنیت و ایران عزیز را حفظ کردند.

وی گفت: برای قدرت فضایی و ماهواره های امید، برای حفظ امنیت آبهای نیلگون خلیج فارس، برای تبدیل ایران به یکی از ۱۰ قدرت نظامی جهان از سپاه بابت همه خدمات به جبهه توحید و انقلاب اسلامی ‌متشکریم.

این خطیب جمعه افزود: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه از روی استیصال است اقدام اروپایی‌ها نشان داد که آن‌ها  ابزار دیگری برای تحت فشار قرار دادن ایران در اختیار ندارند و از نظر قوانین بین‌المللی هم هیچگونه اثر حقوقی ندارد و نمادین محسوب می‌شود که نمی‌توان آن را مورد توجه جدی قرار داد و ملت ایران و مردم های آزاده دنیا دوستدار سپاه پاسداران هستند.

افشار بیان کرد: اینکه بخشی از وقت خطبه را به برخی موضوعاتی اختصاص می دهم قلبا خوشحال نیستم. موضوعاتی که با کمی تدبیر مشکلات مردم رفع می‌شود و می‌شد وقت خطبه را در امور دیگر صرف کرد اما چه باید کرد وقتی عموم مردم از یک موضوعی ناراحت هستند و باید درد را گفت تا مسولین مربوطه متوجه شوند.

وی افزود: در مجموع وضعیت جاده های ارتباطی  شهرستان چرام مطلوب نیست از جمله جاده های نامناسب بخشی از جاده اصلی چرام به دهدشت در محدوده شهرستان کهگیلویه است و این مسیر پر تردد و اصلی حال و روز خوبی ندارد و شهروندان نسبت به این موضوع گلایه‌مند هستند.

افشار گفت: قسمت جاده مورد نظر که حدود یک کیلومتر است و از روستای سمغان تا دهدشت است، دارای آسفالتی قدیمی و بی کیفیت با چاله های متعدد است با تردد وسیله نقلیه در این جاده ارتباطی اصلی بین دو مرکز شهرستان، انسان به یاد جاده‌های زمان جنگ می افتد.

وی تاکید کرد: ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی و شهردار  محترم دهدشت تقاضامندم  این دغدغه مردم شهرستان چرام و بخشی از روستاهای کهگیلویه را جواب دهند و رفع این مشکل کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت