پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 بهمن 1401 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 131101

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت کهگیلویه و بویراحمدی‌

روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه‌ای مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت داوود جاودانیان را اعلام کرد.

به گزارش صدای جنوب در اطلاعیه روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد که در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است؛ مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت پایدار، داوود جاودانیان صبح یکشنبه ۱۶ بهمن از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از مقابل کنگره سرداران و شهدای استان تا گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج برگزار می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آورده شده است: همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه، از ساعت ۹ صبح در شهر لیکک به سمت روستای کت در شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

بسیجی داوود جاودانیان از گردان امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بامداد امروز در حین انجام وظیفه بر اثر برودت هوا و سرمای شدید دچار یخ زدگی شد و به شهادت رسید.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران همچنین از شهادت بسیجی داوود جاودانیان در حال امنیت پایدار در نقطه صفر مرزی در ارتفاعات شمال‌غرب کشور خبر داد.

سردار حسن حکمتیان اظهار داشت: داوود جاودانیان از بسیجیان تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در ارتفاعات شمالغرب در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی دلیل شهادت این بسیجی را شدت سرما هنگام تغییر جابجایی شیفت عنوان کرد و افزود: هنگام انجام وظیفه، ۱۵ بسیجی به شدت دچار آسیب شدند که یکی از این عزیزان به شهادت رسید و مابقی بعد از موفقیت عملیات جستجو نجات یافتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت