پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 بهمن 1401 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 131627

حضور پرشور و گسترده مردم دهدشت در راهپیمایی ۲۲بهمن

مراسم باشکوه ۲۲بهمن درشهردهدشت باحضور گسترده مردم و باسخنرانی حجت الاسلام موحد نمابنده مردم کهگیلویه درمجلس و دهنوی نماینده تهران برگزارشد.

صدای جنوب:

مراسم راهپیمایی مردم ولایتمدار کهگیلویه در یوم الله۲۲بهمن برگزار شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت ۱۰ از سپاه پاسداران تا میدان مرکزی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه ادامه داشت.

مردم دیار بلادشاپور با شعارهای کوبنده مرگ بر فتنه گر و مرگ بر استکبار حمایت همیشگی خود از ولایت فقیه را نشان دادند.

//////

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان از پایبندی مردم این دیار به آرمانهای انقلاب دانست و گفت: مردم این دیار، همیشه نشان دادند پای سامان و آرمانهای انقلاب در هر شرایطی خواهند ماند.

حجت الاسلام سید محمد موحد در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور مردم ولایت مدار کهگیلویه در این روز بزرگ را قابل تقدیر دانست و بیان داشت: مردم این دیار با وجود همه مشکلات و سختی ها حمایت همه جانبه خود از انقلاب اسلامی را با این حضور چشمگیر نشان دادند.

وی بیان کرد: امروز با توجه به توطئه های دشمن در فضای مجازی، مردم کهگیلویه با حضور بی بدیل خود مشت محکمی به دهن استکبار زدند.

موحد اضافه کرد: این حضور چشمگیر نشان از صفا و صمیمت مردم کهن دیار محروم کهگیلویه نسبت به رهبری، نظام اسلامی و آرمانهای والای انقلاب دارد و باید همه مسئولان کشوری و استانی قدردان این حضور باشند.

وی ادامه داد: رشد بالای بیکاری و محرومیت هیچ گاه لغزشی در جوانان این مرز و بوم در حمایت از انقلاب اسلامی و رهبری آیت الله خامنه ای ایجاد نکرد و تا پای جان در این میدان خواهندماند.

وی ازنگاه غیربومی سایراستان هابه جوانان کهگیلویه انتقادکردواز دهنوی خواست چنین مواردی را بااستفاده ازظرفیت مجلس پیگیری تاحقی از جوانان این دیار ضایع نشود.

 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت