پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 بهمن 1401 ساعت 08:11:: شناسه خبر: 131761

پیام تقدیر و تشکر شهردار و رییس شورای شهر از حضور حماسی مردم گچساران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

درود خدا بر شما شهروندان ولایتمدار، همیشه در صحنه و انقلابی شهر دوگنبدان که بار دیگر در جشن چهل و چهار سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، همگام با ملت غیور ایران، حماسه ای عظیم آفریدید.

صدای جنوب؛

شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر که همگام با مردم شهید پرور بام نفتی ایران در اجتماع بزرگ راهپیمایان چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب شکوهند ایران اسلامی حضور داشتند ، از حضور حماسی و گسترده شهروندان و خانواده‌های شهدا در راهپیمایی ۲۲بهمن و جشن ملی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کردند.
متن پیام شهردار و رییس شورای اسلامی شهر دوگنبدان به شرح ذیل می باشد :
بسمه تعالی
درود خدا بر شما شهروندان ولایتمدار، همیشه در صحنه و انقلابی شهر دوگنبدان که بار دیگر در جشن چهل و چهار سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، همگام با ملت غیور ایران، حماسه ای عظیم آفریدید.
امروز بار دیگر با قدم های استوارتان تجدید بیعتی دوباره با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی بستید.
به راستی که این حضور خود برگ زرین دیگری از عشق و علاقه این مردم به انقلاب باشکوه اسلامی و پایبندی آنان به ارزش های اسلامی و پیروی صادقانه از راه نورانی امام (ره) و مقام معظم رهبری می باشد.
اینجانبان از یکایک مردم شهیدپرور و مردم خداجو و انقلابی شهر دوگنبدان و خانواده های معزز و معظم شهدا والا مقام که بار دیگر با حضور آگاهانه و پرشور و وحدت آفرین خود به ندای مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای لبیک گفتند و با حمایت از آرمان های نظام، روح اتحاد را در چهل و چهارمین بهار پیروزی کشورمان متجلی ساختند قدردانی می نماییم و خداوند متعال را به پاس نعمت انقلاب اسلامی و داشتن چنین مردم هوشیار و ولایتمدار شکر گفته و ضمن آرزوی عظمت و سربلندی روزافزون برای ایران اسلامی، تداوم بیش از پیش عزت و سربلندی مردم ایران اسلامی و بویژه مردم شهری که دوستش داریم را از درگاه ایزد یکتا آرزومندیم.
رضا قشقایی شهردار
غلامرضا شکوهی فر
رییس شورای اسلامی شهر دوگنبدان

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت