پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اسفند 1401 ساعت 06:12:: شناسه خبر: 132103

نظارت رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بر خدمات رسانی به کشاورزان آسیب‌دیده از رانش زمین و وقوع سیلاب

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در چند مزرعه و واحد تولیدی آسیب‌دیده از رانش زمین و وقوع سیلاب، دستوراتی برای رفع مشکلات آن‌ها صادر کرد.

صدای جنوب:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در چند مزرعه و واحد تولیدی آسیب‌دیده از رانش زمین و وقوع سیلاب، دستوراتی برای رفع مشکلات آن‌ها صادر کرد.

به گزارش فصل جنوب، سید علی معتمدی‌پور از بامداد پنج‌شنبه دیروز و در پی بارش برف و جاری شدن سیلاب به اتفاق مدیر بحران و مدیر شیلات این سازمان از برخی مناطق و طرح‌های تولیدی آسیب‌دیده  در جریان بارش‌های اخیر بازدید کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، ابتدا از چند طرح پرورش ماهی سردآبی در منطقه عزیزی ( زی‌زی) شهرستان بویراحمد بازدید کرد و از نزدیک در جریان رانش زمین و تخریب کانال انتقال آب مزارع ماهی قرار گرفت.

معتمدی‌پور در حاشیه این بازدید گفت: از ابتدای ورود سامانه بارشی و حتی قبل از آن اقدامات و اطلاع‌رسانی‌های لازم برای کاهش خسارات از سوی همکاران من انجام شد و در حال حاضر تیم‌های چندگانه جهاد کشاورزی در مناطق مختلف حضور دارند و کمک‌ها و دستورات لازم اتخاذ شده است.

همچنین از چند طرح پرورش ماهی در حاشیه رود خروشان بشار که با تدابیر فنی و ایمنی متحمل خسارت نشدند نیز بازدید کرد و گفت: همه مزارع تولیدی ما باید پدافندغیرعامل را جدی بگیرند تا در مواقع بحران آسیب نبینند.

وی چاه‌های زهکش، سیستم برگشت آب و امکان تامین آب جایگزین و قطع آب اصلی در هنگام گل‌آلود شدن را در مزارع تولید ماهی ضروری دانست.

متولی ارشد بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از حضور مدیر شیلات این سازمان در جمع کشاورزان و تولیدکنندگان منطقه دشتروم و قلات به منظورحمایت و برآورد خسارات خبر داد.

معتمدی‌پور یاداور شد: از استاندار، مدیریت بحران استانداری، فرمانداران به ویژه فرماندار بویراحمد، و شرکت نفت به دلیل همکاری و حمایت از بخش کشاورزی و همچنین همه همکارانم در سازمان جهاد کشاورزی به ویژه شهرستان بویراحمد قدردانی می‌کنم.

در هنگام ارسال این گزارش وعده آقای معتمدی‌پور محقق شد و لوله‌هایی با سایز بزرگ بارگیری و در اختیار تولیدکنندگان روستای زی‌زی قرار گرفت.

خانم “وجدان” یکی از تولیدکنندگان ماهی روستای عزیزی در تماسی با قدردانی از مدیر ارشد بخش کشاورزی استان گفت: حقیقتا همه تولیدکنندگان این منطقه خارج از اینکه چه کمکی شده، همین‌که می‌بینند تنها نیستند و مسئولان در کنار آنها هستند، احساس خوبی دارند؛ ما به چنین مدیران جهادی نیاز داریم که اینگونه عملیاتی و انقلابی به داد تولیدکنندگان می‌رسند بنابراین به نمایندگی از مزارع پرورش ماهی منطقه زی‌زی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی و همه همکارانشان قدردانی می‌کنم.

IMG 20230216 230132 276 IMG 20230216 230213 379 IMG 20230216 230145 297 IMG 20230216 230149 762

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت