پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اسفند 1401 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 132836

همایش هنرمندان و آموزشگاههای موسیقی شهرستان کهگیلویه برگزار شد/تصاویر

دورهمی هنرمندان و آموزشگاههای موسیقی شهرستان کهگیلویه در مکان آموزشگاه موسیقی نوای مهر برگزار شد.

صدای جنوب:

به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، عبدالکریم عبودی  گفت : همایش هنرمندان و آموزشگاه های موسیقی شهرستان کهگیلویه در مکان آموزشگاه موسیقی نوای مهر (بامدیریت پاراد) برگزار گردید .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه محبوبیت و تأثیرگذاری سرود سلام فرمانده در جامعه را مثال زد و گفت :مقام معظم رهبری در این خصوص گفتند : «در سرودی که این روزها پخش شده و سلام به حضرت بقیه الله است ، ببینید مردم چه کار می کنند و ابراز ارادت می کنند و این یعنی تاثیرگذاری مثبت موسیقی در جامعه ، پس باید گامهای ما در این راستا باشد .

وی افزود : موسیقی غذای روح است ، همانگونه که به تغذیه جسم توجه میکنیم ، باید به جنبه روحانی و نیازهای روحی نیز توجه ویژه شود و یکی از این موارد مهم موسیقی است . عبدالکریم عبودی گفت : ما باید تولید موسیقی از جنس مناسب نماییم اگر این ظرف از موسیقی فاخر پر شود ، جامعه به سمت موسیقی لهوی نمی رود و این وظیفه خطیر و سنگینی است ، که هم بر دوش هنرمندان این عرصه است و هم فرهنگ و ارشاد اسلامی و متولیان فرهنگی .

در ادامه هنرمندان و هنرجویان موسیقی اقدام به اجرای موسیقی فولک ، کلاسیک ایرانی (سنتی) پاپ و کلاسیک غربی نمودند و در پایان جلسه از هنرمندان فعال در سال ۱۴۰۱ تجلیل به عمل آمد .

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت