پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 بهمن 1395 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 13306

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه خبر داد:

اشتغالزایی ۶۰نفر در طرح های اقتصاد مقاومتی کهگیلویه

برومندزاده مشاوره رایگان از سوی بسیج مهندسین ناحیه سپاه به متقاضیان را از جمله خدمات سپاه به اجرا کنندگان طرحهای اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه ، رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و بخشدار سوق از طرح های اقتصاد مقاومتی  بازدید وبرخی از انها را افتتاح  نمودند.

به گزارش صدای جنوب،فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: تاکنون ۶۰ طرح اقتصادی در زمینه های محتلف در راستای اقتصاد مقاومتی سال جاری در این شهرستان راه اندازی شده است.

سرهنگ سعید برومند زاده روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از این طرحها اظهار داشت: ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرحها هزینه شده است.
وی بیان کرد: تعدادی از این طرحها در دهه مبارک فجر در شهرستان کهگیلویه افتتاح شد.
برومندزاده طرح مزرعه بلدرچین، کشت گیاه به لیمو، پرورش زنبور عسل و کشت گلخانه ای خیار سبز را از جمله طرحهای افتتاحی در دهه فجر ذکر کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میزان اشتغالزایی این طرحها به صورت مستقیم را ۶۰ نفر و غیر مستقیم را ۱۴۰ نفر ذکر کرد.
سرهنگ برومند زاده اظهارکرد: با برنامه ریزی های انجام شده پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با رویکر اقتصاد مقاومتی از سوی بسیج سازندگی سپاه همچنان ادامه دارد.
وی مشاوره رایگان از سوی بسیج مهندسین ناحیه سپاه به متقاضیان را از جمله خدمات سپاه به اجرا کنندگان طرحهای اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.
۴۰ طرح عمرانی در دهه مبارک فجر در زمینه های مختلف در کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی شد که ۱۰ طرح از این تعداد کلنگ زنی و ۳۰ طرح نیز افتتاحی بوده است.
اعتبار طرح های افتتاحی ۹۴۰میلیارد ریال و اعتبار طرح های کلنگ زنی شده ۴۷۱ میلیارد ریال بوده است.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت