پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اردیبهشت 1402 ساعت 20:02:: شناسه خبر: 134211

آغاز عملیات اجرایی پل وحدت موگرمون با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی+تصاویر

بخشدار موگرمون از آغاز عملیات اجرایی پل وحدت موگرمون با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان خبر داد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، بخشدار موگرمون از آغاز عملیات اجرایی پل وحدت موگرمون با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان خبر داد.

محمد ظاهر آخش گفت: پل وحدت که راه دسترسی روستاهای گرداب کبیر ، علیا ،سفلی ،کوه سیاه ،خیارکال ،مله آبگاوان ،قاشکمری ،انجیر سیاه ، نخودکال و از همه مهمتر مسیر لنده به الگن از آن می گذرد ، در سال ۱۳۹۷ به صورت مشارکتی بین بنیاد علوی و راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان شروع شده بود و در اولین فرصت بنیاد علوی به تعهدات خود عمل نمود و فقط یک کوله آن به صورت ناقص اجرا و متاسفانه بخاطر بی تدبیری و بی توجهی مسوولان وقت رها شد و به کما رفت .

وی افزود: بعد از یک وقفه پنج ساله با پیگیری های مستمر فرماندار دولت مردمی و عنایت ویژه استاندار محترم و همراهی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ریاست محترم برنامه و بودجه ،در سفر اسفندماه ۱۴۰۱ تیم اجرایی دولت در استان به بخش موگرمون قول مساعدت آن با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی گرفته شده است.

بخشدار موگرمون عنوان کرد؛ با لطف و عنایت پروردگار ،عملیات اجرایی آن شروع و آنچه با یک میلیارد و دویست میلیون تومان رها شد ،در دولت مردمی آیت الله ریسی در جهت توجه ویژه به روستاییان و رفع محرومیت زدایی با ۲۰ میلیارد تومان در آینده ای نزدیک انجام ، تکمیل و زیر بار ترافیکی خواهد رفت .

اخش گفت: ضمن تشکر از همه دست اندرکاران امر و عنایت ویژه استاندار محترم ،بابت تاخیر پنج ساله بی تدبیری ها از مردم عزیز پوزش می طلبیم.

محمدظاهر آخش _هفتم اردیبهشت ۱۴۰۲

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت