پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 اردیبهشت 1402 ساعت 00:02:: شناسه خبر: 135045

اختتامیه رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/«صدای جنوب» رسانه برتر استان شد

عصرامروز آیین اختتامیه رویداد استانی «مسیر نجات» باحضور مسئولان و برگزیده های این جشنواره در اردوگاه کمیته امداد(ره) دریاسوج برگزار شد.

صدای جنوب:

آیین اختتامیه رویداد استانی «مسیر نجات» باحضور مسئولان و برگزیده های این جشنواره در اردوگاه کمیته امداد(ره) دریاسوج برگزار شد.

و تجلیل از فعالان حوزه جمعیت و فرزند آوری در یاسوج در بخش رسانه از فهیمه قهرمانی به عنوان خبرنگار خبرگزاری ایرنا تجلیل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دراین مراسم، اظهار کرد: سقط جنین پدیده بسیار خطرناکی است که در جامعه رواج یافته است و باید روی این مسأله کار فرهنگی شود.

سید جواد هاشمی افزود: مقام معظم رهبری بر جوانی جمعیت تاکید جدی دارند و باید مسئولان و دستگاه ها ی اجرایی در تحقق این مهم به طور جهادی گام بردارند.

وی عنوان کرد: نرخ باروری در کشور و به تبع آن در استان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است و از سوی دیگر بیشتر خانواده ها به تک فرزندی روی آورده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: باید با تاسی از قانون جوانی جمعیت نگرانی ها را در رابطه با کاهش و پیری جمعیت برطرف کنیم.

هاشمی ادامه داد: تاخیر انداختن ازدواج جوانان به بهانه مسایل اقتصادی تفکر نادرستی است و سخت گیری ها در خانواده ها موجب نگرانی جوانان و باعث بی رغبتی آنها به تشکیل خانواده می شود.

وی تاکید کرد: افت ۳۵ درصدی نرخ ازدواج بین سال های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰ بسیار هولناک است.

 

در پایان این مراسم برگزیدگان بخش‌های رسانه، مدیران، نخبگان، خانواده و دستگاه‌های برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه جوانی جمعیت تجلیل شد.

خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری ایسنا، صدای جنوب، کبنا وعصرکهگیلویه دربخش رسانه مورد تجلیل قرار گرفتند.

لوح تقدیر پایگاه خبری صدای جنوب، به پیمان باوند مدیرمسئول این پایگاه خبری اهدا شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت