پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 خرداد 1402 ساعت 08:03:: شناسه خبر: 135285

دومین نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

دومین نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد سرپرست هماهنگی و امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای فنی استان بیان کرد: ضرورت دارد تا این شورا در راستای گره گشایی از پروژه‌های عمرانی استان، تصمیمات فوری داشته باشد. در ابتدای جلسه عیسی شهامت ضمن انتقاد از عدم حضور برخی دستگاه ها، […]

دومین نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

سرپرست هماهنگی و امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای فنی استان بیان کرد: ضرورت دارد تا این شورا در راستای گره گشایی از پروژه‌های عمرانی استان، تصمیمات فوری داشته باشد.

در ابتدای جلسه عیسی شهامت ضمن انتقاد از عدم حضور برخی دستگاه ها، به اعضای غایب اخطار داد.
در این نشست پس از بررسی روند اجرای طرحهای عمرانی در دستور کار جلسه، مشکلات چند طرح اجرائی راکد مطرح شد.

شهامت در خصوص این پروژه گفت: شماره ای جهت اطلاع رسانی آخرین وضعیت پروژ جاده امام زاده شاه غالب به اهالی داده شده است تا روند پروژه گزارش داده شود.

وی گفت: رعایت اصول فنی و ایمنی در پروژهای استان مهم است.

سرپرست معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع بندی گفت: حضور افراد در جلسه نشان دهنده تعهد سازمانی و حرمت جلسه است و از این به بعد هر مدیری آمد از او استقبال می کنیم، در غیر اینصورت مورد تذکر جدی قرار خواهند گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید به صورت ویژه پای کار بوده و برای پیگیری و رفع مشکلات پروژه‌های عمرانی خود، موارد را شناسایی و طی ارائه پیشنهادات و راهکارها، از ظرفیت شورای فنی استفاده کنند.

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت