پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 فروردین 1395 ساعت 20:01:: شناسه خبر: 1357

درپی خسارت شدید بارندگی های اخیر درخوزستان:

نامه رییس مجمع نمایندگان خوزستان به رییس جمهور/ اقدامات لازم جهت رفع خسارات سیل صورت گیرد

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان، طی نامه ای به رییس جمهور خواستار جبران خسارات سیل اخیر در اسرع وقت شد.

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان، طی نامه ای به رییس جمهور خواستار جبران خسارات سیل اخیر در اسرع وقت شد.

۶۶۷۸۰_۳۶۵
در  نامه دکترحجت الله درویش پور آمده است:  چنانکه مستحضرید استان خوزستان به وی‍‍ژه شهرستان های واقع در شمال و مرکز استان در حادثه سیل اخیر متحمل خسارات سنگین شده اند. همچنین مطلع هستید که در سال های اخیر، هر ساله سیل خسارات مشابهی در چند شهرستان به بار آورده است. خسارات سیل در شهرستانهای مسجد سلیمان، لالی، اندیکا، ایذه و باغملک در سالهای ۹۲، ۹۳ و ۹۴ و هم اکنون در کل شمال استان از جمله دزفول، اندیمشک، شوش، بهبهان و دیگر شهرستانها و نیز مرکز استان از جمله اهواز و مناطق نزدیک به آن، باعث ضرر و زیان های فراوان به مردم شده است که تا کنون جبران خسارت نشده است. این مشکل در کنار کم آبی و کمبود آب شرب و کشاورزی در اکثر شهرستان های استان و از طرفی گرد و غبارهای نابود کننده، مردم استان را به ستوه آورده است. لذا انتظار می رود دستور فرمایید:

 

·    برنامه ریزی صحیح و اصولی و اقدامات پیشگیرانه در راستای مدیریت منابع آبی و مهار آب های فصلی به عمل آید و از مازاد آب های فصلی و بارش در جهت رفاه مردم و بهبود محیط زیست استفاده گردد.
·    در اسرع وقت اقدامات ضروری جهت رفع مشکل سیل زدگان اخیر و جبران خسارات وارده در چند سال اخیر در خوزستان به عمل آید، تا بخشی از نگرانی ها و مطالبات به حق مردم شریف و بردباراستان مرتفع گردد.
مردم استان و نمایندگان آن ها در مجلس شورای اسلامی خواستار آنند که دولت در کوتاه ترین زمان ممکن در این راستا اقدامات جدی به عمل آورد.

پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی صمیمانه سپاسگزارم.

 

دکتر حجت اله درویش پور

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت