پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 بهمن 1395 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 13598

ارای انضباطی دربی ۸۴ اعلام شد/فدراسیون عقده گشایی کرد

محمد خرمگاه مربی استقلال به خاطر اهانت و رفتار زننده به داور چهارم با توجه به سوابق قبلی به سه جلسه محرومیت و مبلغ ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آرای انضباطی دربی ۸۴، اعلام شد ومهدی رحمتی و سیدجلال حسینی نقره داغ شدند

سیدمهدی رحمتی به دلیل رفتار زننده با بازیکن تیم مقابل در وقتهای پایانی مسابقه که با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و همچنین تکرار تخلفات بعد از پایان مسابقه به دو جلسه محرومیت و مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی وی به مرحله اجرا گذاشته می شود، برهمین اساس مهدی رحمتی سه جلسه محروم از همراهی تیم خود است.

سیدجلال حسینی بازیکن پرسپولیس به دلیل درگیری با بازیکن تیم مقابل به یک جلسه محرومیت و مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی قرارگرفت.

 محمد خرمگاه مربی استقلال به خاطر اهانت و رفتار زننده به داور چهارم با توجه به سوابق قبلی به سه جلسه محرومیت و مبلغ ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد.

تیم پرسپولیس به دلیل فحاشی و پرتاب اشیاء و ترقه توسط تماشاگران این تیم به پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی گردید.

تیم استقلال تهران به خاطر فحاشی و پرتاب اشیاء و ترقه توسط تماشاگران این تیم و مصدوم نمودن بازیکن پرسپولیس با پرتاب سنگ مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد.

مهدی طارمی و محسن مسلمان بازیکنان تیم پرسپولیس به دلیل درگیری با یکدیگر پس از پایان مسابقه به توبیخ کتبی و هر کدام به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت