پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 خرداد 1402 ساعت 16:03:: شناسه خبر: 136024

رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گچساران ارتحال امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت

رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گچساران ایام حزن‌انگیز ۱۴ و ۱۵ خرداد، سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام تاریخ ساز ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

صدای جنوب؛

رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گچساران ایام حزن‌انگیز ۱۴ و ۱۵ خرداد، سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام تاریخ ساز ۱۵ خرداد را طی پیامی تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
خرداد، ماهِ حادثه‌های بزرگ در تاریخ کشور ما است؛ گاه آن چنان سایه حزن را همچون ۱۴ خرداد و ارتحال ملکوتی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بر کشور مستولی می‌کند و در میان این همه حزن و اندوه، حضور انبوه و میلیونی ملت ایران و حتی مسلمانان و شیفتگان خمینی کبیر در مراسم تشییع این ابرقهرمان قرن، دنیا را مات و مبهوت می‌کند و گاه در ۱۵ خردادش سرآغاز و نقطه عطف حرکت و نهضتی می‌شود که به انقلابی بزرگ و بی‌نظیر منجر شده و باز هم مایه بهت و شگفتی جهانیان می‌شود.
امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است، نام‌ او پرچم‌ انقلاب، راه‌ او راه‌ انقلاب‌ و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است، بر ما است که نام و راه او را همچون جان پاس داریم و برای دستیابی به قله‌های عزت و عظمت رهپوی واقعی ایشان باشیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵ خرداد را تسلیت عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.
صدراله چهره آزاد
رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گچساران

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت