پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 خرداد 1402 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 136443

منتسب به یک طایفه بزرگ هستم/شانس پیروزی در انتخابات را دارم

محمدباقر شریفی، کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: معتقد به کار، کار و کار هستم درگذشته شعار انتخاباتی فراوان داده شد اما در عمل مسیری دیگری هم پیموده شد، بنابراین بنده هم رزومه کاری دارم و هم کارنامه و سخنانم در عمل هم اثبات‌شده است چراکه بیشتر وقتم را صرف پیگیری امور مردم کرده‌ام

صدای جنوب؛

محمدباقر شریفی، کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: معتقد به کار، کار و کار هستم درگذشته شعار انتخاباتی فراوان داده شد اما در عمل مسیری دیگری هم پیموده شد، بنابراین بنده هم رزومه کاری دارم و هم کارنامه و سخنانم در عمل هم اثبات‌شده است چراکه بیشتر وقتم را صرف پیگیری امور مردم کرده‌ام.
وی افزود: صادقانه عرض می‌کنم بنا به مسئولیت‌های مختلفی که تاکنون داشته‌ام برای مردم آن‌هم بدون توجه به جناح‌بندی سیاسی‌کار کرده‌ام، بنده منتسب به یک طایفه بزرگ در سطح استان هستم و بسیاری از مردم از سراسر استان با بنده آشنایی دارند چراکه عملکردم را دیده‌اند. در مسئولیت‌هایی که داشته‌ام همواره درب اتاقم به روی مردم باز بود.


شریفی در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر احتمال موفقیت در انتخابات پیش رو تصریح کرد: شانس موفقیت و پیروزی در انتخابات رادارم چراکه با برنامه آمده‌ام، موضوعات حوزه انتخابیه گچساران و باشت را دقیق و به‌صورت علمی رصد و بررسی کرده و به ظرفیت‌ها آشنایی کامل دارم اگرچه آسیب‌ها را هم می‌شناسم، معتقدم که در دولت‌ها و همچنین در بحث اقدامات نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی، تلاش‌ها و اقدامات بسیاری انجام گرفت هرچند مشکلاتی هم وجود دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق و کمک رسانه‌ها مشکلات را پیگیری و مرتفع کرد لذا نقش رسانه‌ها برای پیگیری امورات شهرستان پایه اصلی کار ما خواهد بود.
مدیرکل سابق بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه هم گفت: از سال ۷۸ تاکنون که به‌عنوان کارمند انجام‌وظیفه کرده‌ام تمام تلاشم برای پیگیری مشکلات مردم بوده که افتخار هم می‌کنم و هر مراجعه‌کننده‌ای به محل کارم آمده است توجهی به خط و باند سیاسی نداشته‌ام.


شریفی در پاسخ به سؤال دیگری هم گفت: اگر در استان یک نفر را پیدا کردید که به جهت پیگیری و انجام امورات مردم ایده و سبک فراجناحی بنده را داشته باشد، حتماً به بنده معرفی کنید، پس بدانید که بنده فراجناحی عمل و رفتار خواهم کرد و در صورت موفقیت در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی معتقد به شایسته‌سالاری هستم.
کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران و باشت تصریح کرد: ظرفیت‌ها، نقاط قوت و نقاط ضعف در شهرستان گچساران و باشت را به‌صورت میدانی و علمی بررسی کرده‌ام، موضوعاتی همچون ازدواج، اشتغال و مسکن برای جوانان از اولویت‌های کاری بنده است و معتقدم که اگر مشکل اشتغال جوانان مرتفع شود به‌تبع بسیاری از معضلات هم در این دو شهرستان حل خواهند شد.
وی در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تا پایان در رقابت انتخاباتی خواهند ماند؟ هم افزود: آمده‌ام که تا پایان در عرصه رقابت انتخاباتی بمانم چراکه آدم سالمی هستم، شجاعت دارم و از انرژی لازم برای انجام امورات مردم و رفع مشکلات حوزه گچساران و باشت برخوردارم، حقیقتاً عمل‌گرا هستم و شعار را قبول ندارم.
شریفی در ادامه اظهار کرد: در پیگیری کار مردم شهروند درجه‌یک، دو و سه نداریم همه افراد برای بنده محترم و شهروند درجه‌یک هستند اگرچه در مسئولیت‌هایی که داشته‌ام این موضوع را اثبات کرده‌ام.بنابراین اگر قرار است کسی کنار برود آن فرد نخواهم بود. شناسنامه بنده را به اصولگرایی می‌شناسند اما در جهت خدمت به مردم فراجناحی عمل میکنم.


مدیرکل سابق بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص چرایی ورود به عرصه انتخابات هم گفت: همه عزیزان و نمایندگان ادوار گذشته جهت پیشرفت و توسعه گچساران و باشت تلاش و زحمت‌های بسیاری کشیده‌اند که باید در این خصوص هم انصاف داشته باشیم. به‌هرحال ظرفیت‌های هر شخصی هم متفاوت است و بنده این توانایی رادارم و همین‌جا هم قول می‌دهم که در صورت موفقیت در انتخابات آینده مجلس به‌عنوان یک نماینده قوی بتوانم خدمت بیشتری به مردم داشته باشم، نمی‌خواهم کسی را تخریب کنم ولی همه عزیزان به‌نوعی تلاش‌های خودشان را کرده‌اند؛ بنابراین اگر یک درصد در توانمندی‌ام شک داشتم به عرصه انتخابات ورود نمی‌کردم.
شریفی بیان کرد: این توانمندی را در خود می‌بینم که در سطح بالاتری نسبت به مسئولیت‌هایی که تاکنون داشته‌ام به مردم خدمت کنم و باید توجه داشت که در طول دوران خدمتم در مسئولیت‌های مختلف با شجاعت و باانرژی پیگیر کار مردم بوده‌ام هرچند برخی کارها هم به‌نوعی مرتفع نشدند اما تلاشمان را انجام دادیم. دریکی از مسئولیت‌هایی که در استان داشتم هنگام تودیع بالغ با ۵۰ نفر اشک ریختند، مردم بویراحمد بیش از سایر شهرستان‌ها بنده را خوب می‌شناسند.

کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران و باشت در ادامه تصریح کرد: و الله شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران از اولویت‌هایی بنده است و جسارت و جرئت نه گفتم را هم دارم. شرایطی که الآن ازنظر اقتصادی درک شورمان وجود دارد خودبه‌خود احساس کمبودها و مشکلاتی در سطح استان و شهرستان را به دنبال دارد، مجدداً عرض می‌کنم به دنبال تخریب کسی نیستم چراکه همه عزیزان به‌نوعی تلاش کردند اما خلأهایی هم وجود دارد و به این جهت به صحنه رقابت انتخابات آمده‌ام که ظرفیت‌ها ارزشمندی در شهرمان وجود دارد که بالقوه هستند و می‌توانند به فعل تبدیل شوند.
وی در پاسخ به سؤالی در خصوص بکار گیری نیروی غیربومی در پتروشیمی گچساران هم گفت: با توجه به مسئولیت‌هایی که داشتم بحث پذیرش نیروهای بومی در پتروشیمی گچساران را تا سطح کلان پیگیری کردیم. چراکه اولویت با جوانان گچساران است. گچساران طرح‌های بزرگی برای احداث و اجرا دارد که نیازمند تلاش مضاعف است و قول می‌دهم پرانرژی‌ترین فرد در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلاتشان باشم.
از حوزه انتخابیه بویراحمد هم پیشنهاد داشتم


مدیرکل سابق بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان هم خاطرنشان کرد: باصداقت می‌گویم شایسته‌سالاری در افق دید بنده است، بالغ‌بر ۵۰۰ نفر به بنده اسرار کردند که وارد صحنه انتخابات شوم چراکه به مردم خدمت کردم. باانرژی پای‌کار مردم بوده و هستم و دوست دارم به گچساران و باشت خدمت کنم. گذشته مدیریت بنده این است که با مردم خوب رفتار کرده‌ام و می‌توانید بررسی کنید حتی برای ورود به عرصه انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا عزیزانی هم پیشنهاد داده بودند و نکته آخر اینکه همه باید جهت توسعه و پیشرفت جامعه تلاش کنیم و در این خصوص نقش شما خبرنگاران و اصحاب رسانه هم بسیار حائز اهمیت است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت