پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 تیر 1402 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 137200

خبر خوب وزیر جهاد کشاورزی: به رسانه و روابط عمومی اعتقاد کامل دارم

محمدعلی نیکبخت که در همین مدت کوتاه نگاه هارابه مدیریت جهادی خود جذب نموده درراستای جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری برعلاقه به رسانه و روابط عمومی تاکیدنمود.

صدای جنوب:

مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی حمایت همه جانبه خود را از خانم دکتر زارعان بنی اسدی به عنوان ریاست مرکز روابط عمومی وزارت به عمل آورده و گفت: من به رسانه و روابط عمومی اعتقاد کامل دارم و قطعا از ابعاد مختلف تخصیص اعتبار و توسعه تشکیلات و ارتقای ساختار سازمانی و تکمیل ظرفیتهای نیروی انسانی و… با توجه به اختیاراتی که دارم، استفاده می‌کنم و روابط عمومی وزارتخانه را تقویت خواهیم کرد.

محمدعلی نیکببخت در ادامه خواستار حمایت و پشتیبانی همه مدیران ارشد و مدیران روابط عمومی در تمام سطوح ستادی، استانی، سازمانها، شرکتها، موسسات تابعه و معاونت‌ها از استراتژی ها و برنامه های ارتباطی خانم دکتر زارعان به عنوان رئیس جدید مرکز روابط عمومی شدند.

 

خانم دکتر فاطمه زارعان بنی‌اسدی در اولین نطق خود در مقام ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برخلاف تصور بسیاری از مدیران که بر این باور هستند روابط عمومی باید صرفا روابط عمومی وزیر باشد، من بر این باورم که در دولت مردمی، روابط عمومی باید برای مهندسی ارتباطات دولت و مردم، مدیریت روابط عمومی جامعه کشاورزی را بر عهده بگیرد.

وی در حضور مقام عالی وزارت به چالش‌های پیش روی روابط عمومی ها از جمله عدم جایگاه شایسته و بایسته روابط عمومی‌ها، عدم بودجه و اعتبار مستقل و لزوم تحولات و توسعه ساختاری و تشکیلاتی روابط عمومی استان‌ها اشاره کرد و از مقام عالی وزارت درخواست کرد که حمایت‌ها و پشتیبانی خود را از توسعه نظام ارتباطات یکپارچه بخش کشاورزی دریغ نکند.

بخشی از سوابق دکترفاطمه زارعان

دکتر فاطمه زارعان بنی اسدی پیش از این معاونت رسانه‌ای مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی را بر عهده داشت، مدیریت روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی کشور و اقدامات و فعالیت‌های موثر رسانه‌ای از جمله سردبیری پایگاه‌های خبری و نشریات مطرح کشوری بخشی از مسئولیت‌های وی در طول ۲۵ سال حضور در عرصه‌های مختلف مدیریتی است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت