پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 تیر 1402 ساعت 11:04:: شناسه خبر: 137420

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد:

توانمندی دهیار و مشارکت روستاییان کلید توسعه روستا

فرماندار کهگیلویه در نشست بزرگداشت سالروز تاسیس دهیاری‌ها اظهار کرد: اعتلای روستاها توسط دهیاران رقم میخورد شناخت جایگاه دهیاران امری ضروری است چرا که دهیاران بعنوان خط مقدم در مطالبات مردم و تمام شئونات روستا هستند لذا باید به جایگاه خود افتخار کنند.

صدای جنوب:

بعداز ظهر روز گذشته، عبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه در نشست بزرگداشت سالروز تاسیس دهیاری‌ها اظهار کرد: اعتلای روستاها توسط دهیاران رقم میخورد شناخت جایگاه دهیاران امری ضروری است چرا که دهیاران بعنوان خط مقدم در مطالبات مردم و تمام شئونات روستا هستند لذا باید به جایگاه خود افتخار کنند.

وی عدم شناخت جایگاه دهیار از سوی دستگاههای اجرایی را عامل کندی خدمت رسانی به روستاییان خواند و تاکید کرد: تمام مدیران موظف به پاسخگویی به دهیاران هستند.

موسوی با تاکید بر لزوم آشنایی دهیاران و اشراف انها با قوانین کلیدی حوزه کاری افزود: دهیاران با تسلط بهتر بر قوانین می‌توانند نقش مهمی در توسعه عمران و مشارکت روستایی ایفا کنند.

وی ارائه خدمت به روستاییان در این دولت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این دولت به اندازه ده سال گذشته به روستاهای اقماری شهرستان توجه شده است که حداقل در بیست روستای بخش مرکزی از محل اعتبارات ارزش افزوده کار انجام گرفته است

وی خاطر نشان کرد: تاسیس۱۶۰ دهیاری و ۱۷۹ شورای محلی در شهرستان کهگیلویه از مجموع ۴۲۷روستای دارای سکنه با جمعیتی بالغ بر ۷۲هزار نفر گواه بر عزم راسخ نظام و دولت در حمایت و پشتیبانی از روستاییان و توسعه پایدار روستاهاست.

بخشدار مرکزی کهگیلویه در این نشست نیز تاکید کرد: ‏دهیاران در ‏توسعه کارآفرینی روستایی و ارتقای سطح معیشتی روستائیان باید برنامه‌ریزی ‏کاربردی داشته باشند.‏

طاهری عنوان کرد: دهیاران به عنوان مجریان سیاست های دولت در روستاها وظیفه دارند مشکلات و کمبودهای روستای خود را با دقت بررسی کرده و با جذب اعتبارات در راستای حل مشکلات و جلب رضایت روستائیان گام بردارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت