پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 تیر 1402 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 137859

اطلاعیه سازمان اقتصادی کوثر: در تبعیت از دستور رئیس‌جمهور، کارخانه پیشگامان دنا تعیین تکلیف می‌شود

صدای جنوب: سازمان اقتصادی کوثر در اطلاعیه ای آورده است: در تبعیت از دستور رئیس‌جمهور، کارخانه پیشگامان دنا تعیین تکلیف می‌شود اطلاعیه سازمان اقتصادی کوثربدین شرح است: سفر پر خیر و برکت دولت مردمی آیت الله رئیسی به سر منزل استان محروم و ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد رسید. این سفرها که با رویکرد بررسی […]

صدای جنوب:

سازمان اقتصادی کوثر در اطلاعیه ای آورده است: در تبعیت از دستور رئیس‌جمهور، کارخانه پیشگامان دنا تعیین تکلیف می‌شود

اطلاعیه سازمان اقتصادی کوثربدین شرح است:
سفر پر خیر و برکت دولت مردمی آیت الله رئیسی به سر منزل استان محروم و ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد رسید. این سفرها که با رویکرد بررسی مستقیم معضلات و تسریع در حل معضلات محقق می‌شود به یقین ضمن برآورده سازی مطالبات مردمی از کار شرکت پیشگامان دنای یاسوج و کارخانه تولید آرد، نشاسته و گلوکز نیز گره خواهد گشود.

کاروان انقلابی دولت سیزدهم به مقصد استان شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد رسید و همانگونه که در خبرها بازتاب یافت، حضرت آیت الله رئیسی پس از بررسی وضعیت کارخانه پیشگامان دنای یاسوج، وابسته به سازمان اقتصادی کوثر برای گره گشایی از روند فعالیت های تولیدی و ارزش آفرینی این بنگاه اقتصادی دستورات مهمی را دایر بر احیا یا واگذاری این کارخانه در کمتر از دو ماه صادر فرمودند.

«سازمان اقتصادی کوثر ضمن سپاس از دولت خدمتگذار به ویژه آیت الله رئیسی در مسیر عمل به فرامین مقام معظم رهبری و دولت خدمتگذار با عنایت به دو الزام پر اهمیت زمینه سازی برای رشد اشتغال، مولدسازی ظرفیت های راکد و عدم رقابت با بخش خصوصی از دستور ریاست محترم جمهوری تبعیت می‌کند و در کمتر از دو ماه در این زمینه اقدامات لازم انجام و گزارش آن به ریاست محترم جمهور و مردم شریف استان تقدیم خواهد شد.»

مسئولان سازمان اقتصادی کوثر که همواره بر محور ماموریت توسعه رفاه و معیشت جامعه معزز ایثارگری به فعالیت های خود جهت می‌بخشیده، در ماه های اخیر با دغدغه‌ی مولد سازی ظرفیت های راکد این کارخانه و معالجه‌ی برخی آسیب‌ها به این استان سفر کرده و با مسئولین این استان بر همیاری و هماهنگی در رفع معضلات این کارخانه تاکید ورزیده است. ان شاالله این روند با دستور ریاست محترم جمهوری تسریع خواهد یافت.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت